Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-17, 09:31
  #2041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veraano
Om du så uppenbart är emot detta koncept, varför då gå in i en tråd där titeln direkt avslöjar ett ämne du avskyr? (Retorisk fråga)

Jag är inte emot konceptet, jag begriper bara inte hur folk kan vara så dumma att de gör detta på sitt "main acc"...

Ska man hålla på med bedrägerier, vilket detta faktiskt är, bör man kanske undvika att använda sitt riktiga namn etc. (Edit: Har ni någon gång betalat med bank-/kreditkort eller liknande har de med största sannolikhet ert namn i betalningshistoriken. Om ni inte självmant skrivit det i er account info...)

Om du går tillbaka några sidor i denna tråden kan du f.ö. se att jag själv använt metoden i fråga.
__________________
Senast redigerad av akterseglare 2011-03-17 kl. 09:33.
Citera
2011-03-18, 18:04
  #2042
Medlem
Nån som vet om det fortfarande funkar?
Citera
2011-03-19, 11:50
  #2043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carmex1337
Nån som vet om det fortfarande funkar?

Nej det funkar ej. Och även om det skulle göra det så kommer du bli bannad.. Alla mina karaktärer jag har använt mig utav detta på är nu låsta. Måste betala för att låsa upp dom
Citera
2011-03-29, 11:50
  #2044
Medlem
Ja har äntligen lyckats sluta spela wow!
Citera
2011-03-29, 11:56
  #2045
Avstängd
Advalorems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vullut
Ja har äntligen lyckats sluta spela wow!

Me too!

DOm har äntligen fått mig att sluta betala för patrasket genom att låsa kontot innan jag betalar. PERFEKT som en avstoppare! (Smarta blizzard)
Citera
2011-03-29, 13:18
  #2046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Me too!

DOm har äntligen fått mig att sluta betala för patrasket genom att låsa kontot innan jag betalar. PERFEKT som en avstoppare! (Smarta blizzard)
dom fick mig dock att börja med sc2, men det är inte lika tidskrävande :P
Citera
2011-05-09, 13:42
  #2047
Medlem
Scarecrovvs avatar
Hallå!
Det är så att jag använde mig av den här inkasso betalningen körde faction change 2 chars,
och 2 migrations och betalade en månad prepaid.

Jag fick mail att jag ska betala tillbaka allt, men när jag loggar in på battlenet så står det bara att jag ska betala för prepaid.
Eller fungera det att efter jag betalat den då kommer nästa betalning upp?

Nån som har betalat tillbaka sitt konto hur fungerar det?
Citera
2011-05-22, 16:28
  #2048
Avstängd
temporaryaccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarecrovv
Hallå!
Det är så att jag använde mig av den här inkasso betalningen körde faction change 2 chars,
och 2 migrations och betalade en månad prepaid.

Jag fick mail att jag ska betala tillbaka allt, men när jag loggar in på battlenet så står det bara att jag ska betala för prepaid.
Eller fungera det att efter jag betalat den då kommer nästa betalning upp?

Nån som har betalat tillbaka sitt konto hur fungerar det?

Samma för mig

Undrar samma sak
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback