2011-02-24, 16:48
Medlem
SmexXs avatar
blev bannat p mitt main (dock dr jag fyllde p) Sprang ner till affren och kpte nytt wow.. Lixom vad ska dom klaga p? mitt frra acc som dom bannade hade jag ox bara fyllt p engng nu nr jag testa "fylla p" s blev jag sugen att spela igen s sprang ner och kpte nytt s dom tjnar p att "lta folk spela i 72 timmar"
Citera
2011-02-24, 16:57
Medlem
Anvnde mig utav detta fr att uppgradera mitt wotlk konto till cataclysm + en mnads speltid. Cataclysmen har dom tagit bort men tiden r kvar (kanske beror p att jag cancellade subsc. innan jag blev "pkommen"). Ftt mail om att betalningen inte gick att genomfra fr expansionen men inget om tiden. Sitter och spelar nu. Har antagligen haft tur
Citera
2011-02-24, 17:03
Medlem
MINICLIPs avatar
Varfr r str det TRIAL p wow cata nr jag ska skriva i chatten?
Citera
2011-02-24, 17:11
Medlem
"Kpte" SC2, wow + alla expansions och 6 mnaders speltid (: Rimligt pris!
Citera
2011-02-24, 17:26
Medlem
Inte lst hela trden, men jag har heller inte sett ngon som kpte WC3/FTF.

Det gjorde iaf jag, bara de tv, p ett nytt konto. Fick ett mail att "blah blah didn't get the money blah blah keys invalid" - jaha, vad gr det mig? Jag kan fortfarande logga in p b-net.
Citera
2011-02-24, 18:02
Medlem
tjena, har fan inget intresse av spel frn blizzard men tnkte vafan, vem bryr sig, jag kan vl testa. Mitt account har nu faktiskt inte gtt bort, lite konstigt om jag ska va rlig. gjorde det fr 4 dar sen och kpt wow (alla uppgraderingar) och wc3. tnk om det inte frsvinner, ganska nice va?
Citera
2011-02-24, 18:33
Medlem
Ammelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippens
tjena, har fan inget intresse av spel frn blizzard men tnkte vafan, vem bryr sig, jag kan vl testa. Mitt account har nu faktiskt inte gtt bort, lite konstigt om jag ska va rlig. gjorde det fr 4 dar sen och kpt wow (alla uppgraderingar) och wc3. tnk om det inte frsvinner, ganska nice va?

Lol mitt WC3 frsvann det str cd-key invalild nr jag ska anvnda det
Citera
2011-02-24, 18:37
Medlem
Cracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammelit
Lol mitt WC3 frsvann det str cd-key invalild nr jag ska anvnda det

Samma fr mig.
Citera
2011-02-24, 19:06
Medlem
Testade detta igr och d "gav" mig Starcraft 2 och Warcraft 3, har allt kvar och allt funkar. helt perfekt!
tack
Citera
2011-02-24, 19:11
Medlem
Pastamans avatar
Efter ja har lst igenom cirka 10 sidor har jag inte funnit mitt svar s ja tnkte att ja fr frga sjlv.

r det ngon som har gjort en faction change eller server transfer och ftt ngot straff n som tex. en perm ban eller en temporr, och om det r vrt att gra detta p mitt main account.
Citera
2011-02-24, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastaman
Efter ja har lst igenom cirka 10 sidor har jag inte funnit mitt svar s ja tnkte att ja fr frga sjlv.

r det ngon som har gjort en faction change eller server transfer och ftt ngot straff n som tex. en perm ban eller en temporr, och om det r vrt att gra detta p mitt main account.

Skulle inte rekomendera att riskera ngot p ditt mainacc. Bjud istllet in dig sjlv och f en gratis mnad eller ngot :P
Citera
2011-02-24, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastaman

jag har miggat p min main.. inget har hnt hittils och det var typ 6 timmar sen och jag e 99#%sker p att dom inte permbannar.. en temporr fr man tla isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in