• 1
  • 2
2011-02-20, 21:17
Bannlyst
Jag och min kompis tänkte gå på Rihanna konsert i Malmö Arena den 31 oktober. Men vi vet inte vilka platser som är bäst! Vi vill ha ståplatser. Man kan klicka i Golden Circle, Ståplats, Nedre läktare osv. Men vilka platser är det som man står längst fram? Är det Golden Circle? Men om man tar ståplats, kan man inte då tränga sig fram längst fram? Eller är där staket?! SNÄLLA, JAG BEHÖVER VERKLIGEN ER HJÄLP! SÅ NI SOM VET, SVARA SNÄLLA! Tack!
Citera
2011-02-20, 21:24
Medlem
Niccoos avatar
Ståplats är en egen kategori, välj denna så kan ni röra er över hela golvet
Citera
2011-02-20, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niccoo
Ståplats är en egen kategori, välj denna så kan ni röra er över hela golvet

Okej! Men det finns en bild där det visas A3, A4, A7 blabla.. Är det för sittplatser eller? Och man kan välja ståplats plan A och ståplats plan A bakre del. Då bör man väl ta ståplats A?
Citera
2011-02-20, 21:55
Medlem
Tihihis avatar
Golden circle är längst fram och det är avdelat från vanliga ståplatser, så köper du en vanlig ståplats kan du inte tränga dig fram.
Citera
2011-02-20, 21:56
Medlem
Tihihis avatar
Golden circle är längst fram och det är avdelat från vanliga ståplatser, så köper du en vanlig ståplats kan du inte tränga dig längst fram.
Citera
2011-02-20, 21:56
Medlem
Tihihis avatar
Golden circle är längst fram och det är avdelat från vanliga ståplatser, så köper du en vanlig ståplats kan du inte tränga dig längst fram.
Citera
2011-02-20, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tihihi

Om man väljer då vanlig ståplats, är det långt bak man kommer?
Citera
2011-02-20, 22:10
Medlem
Tihihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen1996
Om man väljer då vanlig ståplats, är det långt bak man kommer?

Det är bakom golden circle. Hur långt bak beror på hur bra du är på att tränga dig framåt. Gå dit tidigt och ställ dig i kö.
Citera
2011-02-20, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tihihi
Det är bakom golden circle. Hur långt bak beror på hur bra du är på att tränga dig framåt. Gå dit tidigt och ställ dig i kö.

Okej! Tack så mycket för ditt svar! Vi kommer nog boka ''Ståplats plan A''. Men är det något staket förbi Golden Circle och plan A? Tack
Citera
2011-02-20, 22:26
Medlem
Jhetons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen1996
Okej! Tack så mycket för ditt svar! Vi kommer nog boka ''Ståplats plan A''. Men är det något staket förbi Golden Circle och plan A? Tack

Om du läser tidigare post så ser du att Golden Circle och stå A är avdelat. Vill du stå vid staketet så skulle jag säga Golden Circle annars lär du hamna mitt i smeten
Citera
2011-02-20, 22:29
Medlem
Drumsticks avatar
Hörrudu Ellen1996, det är 18års gräns här. Välkommen tillbaka 2014.

Gud vad jag gillar att vara besservisser.
Citera
2011-02-20, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jheton
Om du läser tidigare post så ser du att Golden Circle och stå A är avdelat. Vill du stå vid staketet så skulle jag säga Golden Circle annars lär du hamna mitt i smeten

Men det fanns ju inga biljetter kvar för Golden Circle
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in