• 1
  • 2
2011-02-20, 00:11
Medlem
origamis avatar
Hej FB. Har inte hittat så mycket om kukringar här så jag tänkte berätta att jag har en kukring.
Ja jag är allvarlig så ingen mod bör låsa eller slänga tråden. Ni kan fråga om den och hur den används och varför. Tänkte dock berätta att det är av latex och den är flexibel. Tyvärr gör den smått ondt i pubeshåren. Den får alla blodådror i kuken att tjockna till. Man kan även få en större kuk med hjälp av den om man runkar långsamt och använder den. En kukring får inte användas längre än 20-30 minuter och ifall kukens färg ändras drastiskt så är det inte bra.
Citera
2011-02-20, 00:16
Medlem
CripeNs avatar
Vad rekommenderas med att börja med?
Sedan vet jag inte riktigt varför man har kukring, Ökar det ståndet?
Citera
2011-02-20, 00:16
Medlem
Eh... Försöker du "informera" eller frågar du?

En kukring har enbart två syften. Att hålla ståndet ifall man har problem med det, eller ge partnern mer njutning under knullet.

Att det gör ont i könshåret är en smäll man får ta, justera eller raka dig.

Att man kan få större kuk av att runka med en kukring är det roligaste jag hört på länge.

Om man håller vänster lillfinger på näsan medans man skiter så får flickvännen större bröst!!!
Citera
2011-02-20, 00:18
Medlem
sommarlovs avatar
Njuter din parner mera om du har ringen på?
Citera
2011-02-20, 00:21
Medlem
CripeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Eh... Försöker du "informera" eller frågar du?

En kukring har enbart två syften. Att hålla ståndet ifall man har problem med det, eller ge partnern mer njutning under knullet.

Att det gör ont i könshåret är en smäll man får ta, justera eller raka dig.

Att man kan få större kuk av att runka med en kukring är det roligaste jag hört på länge.

Om man håller vänster lillfinger på näsan medans man skiter så får flickvännen större bröst!!!

Någon som kan bekräfta detta?
Citera
2011-02-20, 00:22
Bannlyst
vad är en kuk ring? kan du lägga upp bild på din kuk o ring?
Citera
2011-02-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CripeN
Någon som kan bekräfta detta?

HAHAHA! Allt jag kan säga att det är skillnad ifall du är höger- eller vänsterhänt

Fan vad jag älskar när folk hakar på dåliga skämt
Citera
2011-02-20, 00:31
Medlem
CripeNs avatar
Citat:
HAHAHA! Allt jag kan säga att det är skillnad ifall du är höger- eller vänsterhänt

Fan vad jag älskar när folk hakar på dåliga skämt

Måste ju göra något roligt
Citera
2011-02-20, 00:31
Medlem
kissflickans avatar
är du heterosexuell?
Citera
2011-02-20, 00:50
Medlem
origamis avatar
Citat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_enlargement#Clamping
"Clamping is a risky and dangerous technique.[11] The goal of clamping is to increase the girth of the penis. This enlargement technique uses a constricting device, such as a shoe string, cable clamp, or a tight cock ring. The device is firmly tied, clamped, or put, respectively, on the base of the erect penis while "edging" (extended masturbation) with a firmly erect penis."
Citera
2011-02-20, 01:11
Medlem
Vad är huvudpoängen med en sådan? Att de känns bra för du kan slappna av pga du vet att du kommer kunna behålla ett bättre stånd längre?
Eller är det skönare för dig/ din tjej med den? Varför?

Generellt; används kukringar oftast pga problem med stånd eller för ökad njutning?
Citera
2011-02-20, 01:16
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Vad är huvudpoängen med en sådan? Att de känns bra för du kan slappna av pga du vet att du kommer kunna behålla ett bättre stånd längre?
Eller är det skönare för dig/ din tjej med den? Varför?

Generellt; används kukringar oftast pga problem med stånd eller för ökad njutning?

Huvudpoängen är att man orkar längre och den uppehåller erektionen. Har själv inte problem med någondera. Min kukring har någonslags klitorisstimulans i sig. Det är ganska skönt att runka med den då det klämmer skönt. Sprutningen blir även större.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in