Hur mnga hr r det som nngng sexuellt utnyttjat en full tjej? Nr man var yngre var det ju vanligt att tjejer blev s knall att de dckade i nt sovrum, d kunde ju den listige passa p och smyga in och "ta hand om henne".
Hur vanligt var det i era umgngeskretsar nr ni var unga?
Nu tnker jag p allt frn vanligt tafsande, lgga satsen p henne och fullbordade samlag.
Hur mnga hr r det som nngng sexuellt utnyttjat en full tjej? Nr man var yngre var det ju vanligt att tjejer blev s knall att de dckade i nt sovrum, d kunde ju den listige passa p och smyga in och "ta hand om henne".
Nu tnker jag p allt frn vanligt tafsande, lgga satsen p henne och fullbordade samlag.
Jag har d aldrig i hela mitt liv ens tnkt tanken p att utnytja en kvinna p det viset, ganska motbjudande egentligen, varfr d inte kpa en knulldocka istllet.
Har fr mig att jag tog en tjejkompis lite p tuttarna en gng nr hon lg dckad. Jag var vl en sisdr 14 r. Inget farligt med det. Jag berttade det till och med fr henne nr hon kvicknade till ett par timmar senare. Blev tillsammans med henne ngra veckor efter den hndelsen. Inga hard feelings dr inte.
Nej de har jag verkligen inte men jag har "ta hand om" en och annan som jag har sett gjort de..
Herregud, ifall jag fick reda p att ngon av mina killkopmpisar skulle gjort det skulle jag bjuda dom p en rejl omgng. Lyckligtvis s har jag bara trevliga vnner som respekterar andra mnniskor.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!