• 1
  • 2
2004-08-29, 15:59
Medlem
aj1976s avatar
Hej!

Jag och madame var på Erotikmuseumet i Köpenhamn och där fanns bilder på herre vid namn Abdullah Daoud som påstods ha världens längsta penis. Den räckte ungefär ner till knäna, och han hade inte speciellt korta ben

Någon som vet var på nätet man kan hitta bilder på denna man? Jag har lovat att maila dem till några tjejpolare som har sagt att "den kan aldrig bli för stor".
Citera
2004-08-29, 16:12
Medlem
kurrecs avatar
Intressant, jag var också på erotikmuseet köpenhamn med min sambo i somras. Även vi reagerade över mannen med världens längsta organ.
Citera
2004-08-31, 22:25
Medlem
blaus avatar
Skojar ni?

http://www.google.se/search?hl=sv&ie...%B6kning&meta=
Citera
2004-09-01, 00:33
Medlem
aj1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj1976
Hej!

Jag och madame var på Erotikmuseumet i Köpenhamn och där fanns bilder på herre vid namn Abdullah Daoud som påstods ha världens längsta penis. Den räckte ungefär ner till knäna, och han hade inte speciellt korta ben

Någon som vet var på nätet man kan hitta bilder på denna man? Jag har lovat att maila dem till några tjejpolare som har sagt att "den kan aldrig bli för stor".

Han verkar vara namne med honom ja - han kallades då samma sak under 70(80-talet.
Citera
2004-09-01, 09:12
Medlem
rastapopouloss avatar
Jäkligt konstigt att det inte går att hitta en bild på nätet, men, men. I Museum of Eroticas katalog (som jag av en händelse har) fanns i alla fall en bild. Testade att scanna in den, blev väl sådär, men längden lär ju i alla framgå...Har svårt att tro att det ska vara någon sorts fejk, med tanke på källan. Ett danskt museum borde ju rimligen kolla upp sådant (?).

http://adorablebunnies.com/LOADER/UPLOAD/abdullah.jpg
Citera
2004-09-01, 10:34
Medlem
Är inte det där snubben som låg på kungen.nu för ett par år sedan?
Citera
2004-09-01, 11:34
Medlem
Shallows avatar
Hur kommer det sig att nått sådant kan inträffa? Finns det någon känd sjukdom som gör att ens "Ding Dong" växer okontrollerat?
Citera
2004-09-05, 01:47
Medlem
aj1976s avatar
Tack

Citat:
Ursprungligen postat av rastapopoulos
Jäkligt konstigt att det inte går att hitta en bild på nätet, men, men. I Museum of Eroticas katalog (som jag av en händelse har) fanns i alla fall en bild. Testade att scanna in den, blev väl sådär, men längden lär ju i alla framgå...Har svårt att tro att det ska vara någon sorts fejk, med tanke på källan. Ett danskt museum borde ju rimligen kolla upp sådant (?).

http://adorablebunnies.com/LOADER/UPLOAD/abdullah.jpg

Tusen tack! Men jag får inte upp den - bilden alltså
Den går ej att ladda.
Citera
2004-09-05, 02:51
Medlem
TuXIs avatar
haha. oj då.... jag fick inte heller fram den bilden?! men jag fick fram...

DO NOT CLICK THAT LINK. IT IS LEECHER DETECTION. IF YOU ARE A HUMAN AND SEEING THIS THEN DO NOT CLICK THAT LINK AGAIN, YOU WILL BE AUTOMATICALLY BANNED IF YOU DO.
Citera
2004-09-05, 13:19
Medlem
derangeds avatar
Sedärja, ett rejält don.
Verkar aningens opraktiskt dock
Citera
2004-09-05, 13:23
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Sedärja, ett rejält don.
Verkar aningens opraktiskt dock

Jo.
Hur gör han när han drar på sig brallor? Snurrar han kuken runt midjan?
Citera
2004-09-05, 13:34
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Jo.
Hur gör han när han drar på sig brallor? Snurrar han kuken runt midjan?

Shorts?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in