Vad tycker ni om vältränade tjejer med välutvecklad vaskularitet (synliga blodådror på olika kroppsdelar)?
Nej det ska finnas åtminstånde ett tunt lager med fett mellan musklerna och skinnet. Bodybuildingtjejer t.ex är oftast mycket snyggare off season än under tävlingarna. Vackrast är nog kampsportstjejer och tyngdlyftningstjejer.
Nej det ska finnas åtminstånde ett tunt lager med fett mellan musklerna och skinnet. Bodybuildingtjejer t.ex är oftast mycket snyggare off season än under tävlingarna. Vackrast är nog kampsportstjejer och tyngdlyftningstjejer.
Fast jag kan bli kåt av att se en stor tjej i perfekt tävlingsform också. Gillar den där tjocka blodådran som löper över biceps ner mot underarmen. Riktigt nice faktiskt.
Sen finns det, och har väl alltid funnits, vältränade, sexiga och jävligt snygga tennisjejer.
Rankad världsetta: Maria Sjarapova,
tvåa: Ana Ivanovic sen Caroline W, för att nämna några hetingar
Sen finns det, och har väl alltid funnits, vältränade, sexiga och jävligt snygga tennisjejer.
Rankad världsetta: Maria Sjarapova,
tvåa: Ana Ivanovic sen Caroline W, för att nämna några hetingar
Jag startade en tråd snarlik denna för ett par år sen, och visst tänder jag fortfarande på vältränade tjejer.
(Och när jag skriver "vältränade" så menar jag ett par snäpp muskligare än gängse fitnessbrudar, siom i ärlighetens namn lämnar mig rätt oberörd.)
Jag råkade få syn på en kroppsbyggartidning i en känslig ålder strax innan puberteten, och sen dess är denna fetisch, eller vad man ska kalla det, fast rotad i skallen på mej. Man kan undra vad som hade hänt om det var nån annan typ av tidning som hade kommit i min väg vid denna tid.
För tillfället går jag igång på några koreanska bodybuildingbrudar:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!