2011-02-20, 17:14
Medlem
Jag råkar vara tjej men tänder inte på vältränade brudar. Dock tycker jag att det är så sjuukt snyggt och sexigt med muskler på tjejer!!! Jag jobbar på Beach 2011.
2011-02-20, 17:45
Bannlyst
det är antagligen pga att det är så ovanligt att tjejer tränar och håller sig i form i Sverige.
2011-02-20, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Felpost. Det har inget med Kinky sex eller ens fetischism att göra att tända på vältränade tjejer.

Jo det är en typ av fetish:

Sthenolagnia.

http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/en/Sthenolagnia
2011-02-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrjocke
Då kanske detta skulle vara något för dig.
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=61943.0

Mums filibabba!

Tack för länken på dom sexiga kvinnorna.
2011-02-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbrud
Jag råkar vara tjej men tänder inte på vältränade brudar. Dock tycker jag att det är så sjuukt snyggt och sexigt med muskler på tjejer!!! Jag jobbar på Beach 2011.

Vilken muskel på välbyggda tjejer tycke du är snyggast?

Själv går jag igång på ett par välbyggda axlar/skuldror och en muskulös rygg på en vältränad tjej. Förutom resten då.

Vad är målet med din egen träning?
2011-02-20, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Vilken muskel på välbyggda tjejer tycke du är snyggast?

Själv går jag igång på ett par välbyggda axlar/skuldror och en muskulös rygg på en vältränad tjej. Förutom resten då.

Vad är målet med din egen träning?

Citat:
Ursprungligen postat av Perdie
skicka bild per pm sedan! ;D *purra*

Ja, jag tycker det är snyggt med vältränade axlar och rygg jag med. En bra kroppshållning också.
Mitt mål att är att jag ska se snygg ut på playan och glida runt i skysst bikini.
Börjar synas på armarna och rygg nu att det händer lite granna :P

Brudar med muskler is the shit!
2011-02-21, 00:34
Medlem
WilliamGrants avatar
Det är riktigt läckert faktist med vältränade tjejer. De får dock inte vara biffiga, då blir det avtändande.
2011-02-21, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbrud
Ja, jag tycker det är snyggt med vältränade axlar och rygg jag med. En bra kroppshållning också.
Mitt mål att är att jag ska se snygg ut på playan och glida runt i skysst bikini.
Börjar synas på armarna och rygg nu att det händer lite granna :P

Brudar med muskler is the shit!

Läckert. Du lär säkert få en massa trånande blickar efter dig och en massa mäns fantasier sätter igång.

Ja det är det som är belöningen, resultatet av träningen plus att man känner sig mycket snyggare.
2011-02-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamGrant
Det är riktigt läckert faktist med vältränade tjejer. De får dock inte vara biffiga, då blir det avtändande.

Håller med, fitnesskroppar är maxgränsen, sedan blir det för mycket. Det ska vara både feminint och muskulöst på samma gång även om jag kan tycka att någon enstaka större tjej kan se bra ut också.
2011-02-27, 23:54
Medlem
WERYs avatar
Brukar väl säga vältränad när jag syftar på bodybuilder. Tycker det är snyggt med tjejer som har mycket muskler och då menar jag verkligen mycket som på en bodybuilder
2011-02-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Brukar väl säga vältränad när jag syftar på bodybuilder. Tycker det är snyggt med tjejer som har mycket muskler och då menar jag verkligen mycket som på en bodybuilder

Ja det finns attraktiva kvinnliga bodybuilders som inte har stora breda tegelstenshakor och djup basröst. Lindsay Mulinazzi och Johanna De Jager är exempel på riktigt sexiga "stora" tjejer. Johanna har bland dom sexigaste magrutorna jag har sett på en kvinnlig kropp.
2011-02-28, 16:29
Medlem
WERYs avatar
Denise Masino är rätt fräsch hon med. Känner dock inte till så många

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in