har svårt och sova, har helt vänt på dygnet. funderar på att ta oxascand att sova på, har dock aldrig prövat så därför undrar jag om det fungerar bra att sova på? skulle vara bra att få veta.
Tänk på att det var några år sedan, jag minns verkligen inte.
Har du tillgång kan du ta en eller två tabs, drick ett glas med varm mjölk och läs en bok.
Tänk på att det var några år sedan, jag minns verkligen inte.
Har du tillgång kan du ta en eller två tabs, drick ett glas med varm mjölk och läs en bok.
Enligt mig kan man inte sova på oxascand, på den tiden jag hade det utskrivet tog jag uppemot 5 st 15 mgare / dag och blev inte ens slö.
Det funderar visst mot sömn. Det är bara det att det slår på segare än de flesta andra bensodiazepiner och att man då måste planera när man går till sängs lite mer.
Ta några stycken, efter 20 minuter rök en fet, ta en kopp te och läs en bok (håll dig borta från datorn och tv:n) sätt på någon skön musik och försvinn i tankarna (:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!