2011-02-18, 23:51
Medlem
Jag tycker ni bör skaffa ett sådant forum där ALLA sådana trådar ska, placerar man den någon annanstans bör det bli tillsägelse eller varning direkt.. Samt att trådar från detta forum inte ska dyka upp på "heta ämnen". Är så jävla trött på alla trolltrådar nu.

Vad tycker ni om detta förslag? Är det möjligt?
Citera
2011-02-18, 23:55
Medlem
netopyrs avatar
hur känns det att vara mellan w och y?
Citera
2011-02-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
hur känns det att vara mellan w och y?
Ha, det där var faktiskt ganska roligt!

OnT: Tycker att det är en helt ok ide men jag befarar att det kommer resultera i ännu fler värdelösa frågetrådar.
Citera
2011-02-19, 00:02
Medlem
netopyrs avatar
lika bra att döpa den till trollforumet då
Citera
2011-02-19, 00:04
Medlem
gadzooxs avatar
Vi har redan ett sånt forum: https://www.flashback.org/f128
Citera
2011-02-19, 00:15
Medlem
Tycker alla trådar med fråga xxx är ganska intressanta. Det förutsätter dock att man tar dom på allvar. Har lite svårare för trådar som svar på dom t ex Inser killar att nästan alla singeltjejer vill ha sex med dem?. Det är kul i början men efter 20+ blir det mest irriterande.

Jag utnyttjar dock min rätt att helt enkelt skita i att läsa tråden. Tycker inte det behövs någon speciell forumavdelning för frågatrådar
Citera
2011-02-19, 00:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Jag tycker ni bör skaffa ett sådant forum där ALLA sådana trådar ska, placerar man den någon annanstans bör det bli tillsägelse eller varning direkt.. Samt att trådar från detta forum inte ska dyka upp på "heta ämnen". Är så jävla trött på alla trolltrådar nu.

Nej tack.

Vad sägs om att moderatorerna i de forum där de nu placeras avgör om trådarna har något värde eller inte, och därefter avgör om de ska korgas med en tillsägelse på köpet.

Notera nu att tillsägelser inte alltid utannonseras i tråden.

Det finns ett fåtal trådar av typen som faktiskt fungerar mycket bra dessa ligger då i ett relevant forum med en seriös start.

Att alla skulle placeras i ett forum skulle inte leda framåt utan snarare förvärra situationen.
Citera
2011-02-19, 07:33
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Hur tänker du egentligen? Om någon är brandman eller arbetsförmedlare så kan det skapa ett intresse från andra medlemmar på Flashback och då finns en möjlighet att ställa frågor till vederbörande. Menar du då att det INTE ska placeras i delforumet Arbetsliv och arbetsmarknad? Hur tänker du då?
Citera
2011-02-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Hur tänker du egentligen? Om någon är brandman eller arbetsförmedlare så kan det skapa ett intresse från andra medlemmar på Flashback och då finns en möjlighet att ställa frågor till vederbörande. Menar du då att det INTE ska placeras i delforumet Arbetsliv och arbetsmarknad? Hur tänker du då?
Jag tänker att det finns ett forum för den sortens trådar oberoende exakt vad ämnet handlar om.
Citera
2011-02-19, 10:43
Medlem
_abous avatar
Citat:
Jag tänker att det finns ett forum för den sortens trådar oberoende exakt vad ämnet handlar om.
Varför då ha olika forumskategorier över huvud taget?
Citera
2011-02-19, 15:21
Medlem
-V-s avatar
Citat:

kan vi inte ha det utan postcount isåfall så trollen inte får massa inlägg när dom sitter och trollar?

kan vi inte bara döpa det till trollforumet direkt?
Citera
2011-02-19, 15:46
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Du menar alltså att man sk utgå ifrån vad det råkar vara för en kategori på trådtypen istället för att man ska fundera på vad tråden handlar om?

Polis till er tjänst, ställ frågor ligger i Brott och brottsbekämpning
Fråga rörläggaren [stora tråden om VVS-frågor /Mod] ligger i Bostad, hem och trädgård

Bla dessa trådar skulle då placeras i ett forum specifikt för just frågetrådar?

Tror du allvarligt talat på din egen idé?
isf kan jag fundera på om man inte ska fundera på om man inte ska strukturera om hela FB.

"Jag har problem med Windows."

Det får man ta upp i forumet där trådar om problem placeras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in