Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-02-18, 16:21
Medlem
Är det bara jag som blir kåt när någon gasar på som fan när man åker bil? Det är inget adrenalinkick eller så, känner inte samma känsla när jag åker karusell heller utan just när jag åker bil.
Ganska jobbigt när det är någon vän eller familjemedlem som kör. Får man sitta där o bita i läppen och hålla sig från att inte skrika.
Citera
2011-02-18, 16:26
Medlem
Carpedijems avatar
Har jävligt svårt att tro att någon kan bli kåt pga av det. Men det kanske är så att du blir det, vem vet!?
Jag har då aldrig blivit det
Citera
2011-02-18, 16:27
Medlem
Vi alla tänder på olika saker.....
Citera
2011-02-18, 16:27
Medlem
Mr.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Är det bara jag som blir kåt när någon gasar på som fan när man åker bil? Det är inget adrenalinkick eller så, känner inte samma känsla när jag åker karusell heller utan just när jag åker bil.
Ganska jobbigt när det är någon vän eller familjemedlem som kör. Får man sitta där o bita i läppen och hålla sig från att inte skrika.
pulla på kontor. Blir kåt av att någon gasar på som fan.
what´s next?
Citera
2011-02-18, 16:28
Medlem
Joomlas avatar
Kåt på vilket sätt? Lite halvkåt med en pirrande känsla (alltså inte adrenalinkåt så att säga) eller superkåt med massa sextankar eller.... hur långt går det?
Citera
2011-02-18, 16:29
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Vad är det som gör dig kåt då? Motorljudet? känslan när bilen rycker lite och ökar farten?
Citera
2011-02-18, 16:30
Medlem
RIPSDs avatar
Kåt av av någon gasar? Det har jag då aldrig hört om, blir du sådär lite kåt, kåt, eller kåt-kåt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Kåt på vilket sätt? Lite halvkåt med en pirrande känsla (alltså inte adrenalinkåt så att säga) eller superkåt med massa sextankar eller.... hur långt går det?

pirrar oftast till där nere och gnider mig mot sätet när det händer. inga sexfantasier, blundar mest o njuter av känslan bara.
Citera
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=XViSrSnBNWw 3:10
Citera
2011-02-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.5
pulla på kontor. Blir kåt av att någon gasar på som fan.
what´s next?

Hahaha sluta nu skäms jag
Citera
Medlem
Och här går man i tråden med förhoppningen om att läsa en bra motivering till varför TS blir kår när någon släpper sig. Fail.
Citera
Medlem
firstclassriots avatar
Har diskuterat detta mer än en gång med en vän och dennes flickvän hävdar bestämt att hon blir kåt av att någon gasar på när hon åker bil. Hon sträcker sig till och med så långt att hon hävdar att alla tjejer blir det. Sådeså!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in