Bara jag som tror att Neymar kommer att spela som spjut med Messi bakom sig som nummer 10? Det är även i de positionerna både Neymar och Messi är som bäst.
Han kommer att spela till vänster som han brukar göra. Han kommer att ta David Villas plats i Barca.
Bara jag som tror att Neymar kommer att spela som spjut med Messi bakom sig som nummer 10? Det är även i de positionerna både Neymar och Messi är som bäst.
Ja det är nog bara du som tror det.
Neymar brukar ju hålla till på vänsterytter i anfallet, där han även är som bäst.
Flopp
pga, får klen, kommer inte få det utrymme han behöver för sitt spel. Men om kanske 1-2år när han inser att fotboll även har ett försvarspel ( med tanke på att försvarare i Brasilanska ligan inte är så defensiva )
btw så gillar jag finlirare som STÅR på benen, som Messi tex. Han vill spela fotboll
Flopp
pga, får klen, kommer inte få det utrymme han behöver för sitt spel. Men om kanske 1-2år när han inser att fotboll även har ett försvarspel ( med tanke på att försvarare i Brasilanska ligan inte är så defensiva )
btw så gillar jag finlirare som STÅR på benen, som Messi tex. Han vill spela fotboll
Precis, han är rätt klen. Han får kritik för att han lägger sig ner lätt och försvarar sig själv genom att säga att det är "...för att skydda mig själv.". Det känns som värre saker kan hända när man kastar sig som en halv lyckad frivolt på planen. Pajas är vad han är.
Har sagt att Neymar alltid varit klen rent fysiskt men han har andra egenskaper som kommer göra sig bra i La Liga, handen på hjärtat så finns de mer fysiskt svårare ligor, det var därför PL aldrig var aktuellt.
i dagens fotbollsvärld måste man redan slagit igenom i en europeisk toppklubb när man är så "gammal" som 19 år...
kolla på Fabregas, ordinarie i Arsenal vid 17 års ålder, Messi var inte gammal när han tog plats i Barca, C-Ron var superstjärna i Manchester vid nitton.
hade nån av de stora tränarna trott på den här killen så hade han redan varit köpt.
Spelade en hel match mot Atletico Madrid i supercupen. I första matchen gjorde han ju mål på ett inhopp (nickmål, snyggt).
Denna matchen var han bra. Skapade en hel del, dribblade. När han tappade bollen lyckades han ofta kämpa tillbaka den. Gillade hans spel även om det inte gav någon direkt utdelning.
Verkar lovande. Tror han gör 15-20 mål och en hel del assist denna säsongen om han spelar alla matcher i ligan.
Definitivt ingen flopp. Även om Confederations Cup inte är någon prestigeturnering så visade han vad han går för.
Tbh, trodde först att killen skulle floppa totalt, men efter att ha sett honom spela mot atletico måste jag säga att det kan gå riktigt bra för honom.
Gått bra för honom både offensivt och defensivt.
Håller med, han har kommit in i Barca väldigt snabbt. Det lär nog gå bra för honom redan den här säsongen men tror att nästa år kommer vara bättre när han har en säsong på nacken i ligan.
Håller med, han har kommit in i Barca väldigt snabbt. Det lär nog gå bra för honom redan den här säsongen men tror att nästa år kommer vara bättre när han har en säsong på nacken i ligan.
Ja nästa säsong börjar han nog ta över mer av Messis roll.