Problemet med min laptop r att min explorer.exe finns inte kvar p datorn. Har testat att lgga ver en annan explorer fil frn en annan dator och ndrat i rededit utan att lyckas. Sen s funkar inte min cdlsare s kan ej boota med windows skiva. Nt frslag p hur detta kan lsas?
Problemet med min laptop r att min explorer.exe finns inte kvar p datorn. Har testat att lgga ver en annan explorer fil frn en annan dator och ndrat i rededit utan att lyckas. Sen s funkar inte min cdlsare s kan ej boota med windows skiva. Nt frslag p hur detta kan lsas?
Har win7 p datorn
Kopiera win7 frn skivan till ett usb minne p din vns dator.
Starta upp din dator och boota med usbminnet s r det bara kra sen.
Jag har haft samma problem faktiskt...
Men fr mig funkade det att lgga ver en annan explorer fil p hrddisken. Du kan dock inte kra windows frn hrddisken under tiden, s det fr du lsa p ngot stt. Jag plockade ut min & kopplade in i en annan dator & lste det.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!