2011-02-17, 10:59
Bannlyst
Det har startats trdar fr tripprapporter om stilnoct.
Det enda jag vill r att somna p kvllen.
Fr ngon dag sedan fick jag det utskricet men har inte tagit dem n. r inte stilnoct overkill?

Jag vill inte ta ngra droger iht d jag vill behlla min hjrna i samma fina skick som jag fddes med den.

edit: minnsluckor lter inte hlsosamt iht!
Citera
2011-02-17, 11:56
Medlem
SilentBleedings avatar
Tar du fr mycket eller alternativt blandar det med alkohol s blir du knas. Men tar du den i rtt mngd skulle jag gissa p att det r lungt.
Citera
2011-02-17, 12:00
Medlem
aleexxandraas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Fr ngon dag sedan fick jag det utskricet men har inte tagit dem n. r inte stilnoct overkill?

Jag vill inte ta ngra droger iht d jag vill behlla min hjrna i samma fina skick som jag fddes med den.

ls bikapseln innan du brjar... 1 tablet till kvllen ar inga problem s lnge du inte frsker hlla dig vaken! man sover som en gud p dem.
Citera
2011-02-17, 12:03
Bannlyst
Lite ot, men hur ska jag lra mig att kunna sova utan dem? :/
Citera
2011-02-17, 12:09
Medlem
Citat:
Lite ot, men hur ska jag lra mig att kunna sova utan dem? :/

Allt r vll individuellt. Men fr mig fungerar det att rkna tiden i sngen vila/sova istllet fr att knna press att somna. Nr jag gr det s somnar jag mycket lttare. Och ibland nr jag frsker somna s tnker jag att jag blir trttare fr varje andetag och frsker knna hur jag blir trttare.
Citera
2011-02-17, 12:58
Medlem
EatPrayLoves avatar
G och lgg dig d. Bieffekterna av stilnoct tar bara plats om du frsker hlla dig vaken. Jag sover hur underbart som helst med stilnoct.
Citera
2011-02-17, 13:19
Medlem
Citat:

Har sjlv anvnt stilnoct. 1 tablet och bums i sng med en bok s kommer du knna trttheten krypa p sakta men skert. Efter ett tag vill du bara lgga dig och sova och du, precis som de ovan nmnde, somnar som ett litet barn.

Har anvnt det i samband med alkohol och inte mrkt ngon nmnvrd skillnad.
Testat att ta flera och d somnar du ganska bums om du lgger dig ner. Knner mig lite knasig i magen dagen efter.

Problemet med minnesluckor har jag bara upplevt i samband med missbruk av tabletterna. Strre kvantiteter p 4-10 tabletter och kaffe/amfetamin och allmn ovilja att somna.
Har haft konstiga ideer om att g och kpa cigg kl 5 p morgonen och vandrat land och rike runt utan att igentligen veta vad som hnder.
Problem med balans och allmnt skumma hallisar liks.

Men som sagt. Skt medicineringen, 1 tablett vid behov och du har ingenting att oroa dig fr.

OT

Har du problem med att somna kan jag varmt rekomendera att ladda ner ljudbcker p din mp3 spelare, grna ngot lttsamt. Tnk p att g och lgga dig i tid och ven om du inte r trtt. Frsk att njuta av hur sknt det r att bara slappna av i sngen.
Lyssnar sjlv p Terry Pratchet varje kvll och det fungerar vldigt bra fr mig. Ibland somnar jag inte p 1 timme men det gr inget eftersom jag lyssnar p en bra bok under tiden och slipper tnka p annat.
Citera
2011-02-26, 01:09
Bannlyst
Knner mig inte utvilad dagen efter... beror p stillisarna?

Bieffekterna r bara tillflliga hoppas jag?
Senast redigerad av qickman 2011-02-26 kl. 01:16.
Citera
2011-02-26, 13:41
Bannlyst
Tar dem som smntablett dvs.
Citera
2011-02-26, 19:35
Medlem
Goatbreaders avatar
Citat:
Knner mig inte utvilad dagen efter... beror p stillisarna?

Bieffekterna r bara tillflliga hoppas jag?

Nja, det beror ocks p nr du tar dem och nr du gr upp. Det tar en stund fr dem att g ur kroppen. Efter tta timmar ska de vara helt ur kroppen (inte fr att man behver sova 8h).

Det r hyggligt individuellt hur man reagerar och vilka biverkningar man fr. Att inte knna sig utvilad och lite halvbakis r vanligt. Har sjlv kkat dem i drygt tta r och periodvis knner jag mig inte utvilad,,, det r lite dagsform ver dem ocks :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in