Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Det har startats trdar fr tripprapporter om stilnoct.
Det enda jag vill r att somna p kvllen.
Fr ngon dag sedan fick jag det utskricet men har inte tagit dem n. r inte stilnoct overkill?
Jag vill inte ta ngra droger iht d jag vill behlla min hjrna i samma fina skick som jag fddes med den.
edit: minnsluckor lter inte hlsosamt iht!
Har sjlv anvnt stilnoct. 1 tablet och bums i sng med en bok s kommer du knna trttheten krypa p sakta men skert. Efter ett tag vill du bara lgga dig och sova och du, precis som de ovan nmnde, somnar som ett litet barn.
Har anvnt det i samband med alkohol och inte mrkt ngon nmnvrd skillnad.
Testat att ta flera och d somnar du ganska bums om du lgger dig ner. Knner mig lite knasig i magen dagen efter.
Problemet med minnesluckor har jag bara upplevt i samband med missbruk av tabletterna. Strre kvantiteter p 4-10 tabletter och kaffe/amfetamin och allmn ovilja att somna.
Har haft konstiga ideer om att g och kpa cigg kl 5 p morgonen och vandrat land och rike runt utan att igentligen veta vad som hnder.
Problem med balans och allmnt skumma hallisar liks.
Men som sagt. Skt medicineringen, 1 tablett vid behov och du har ingenting att oroa dig fr.
OT
Har du problem med att somna kan jag varmt rekomendera att ladda ner ljudbcker p din mp3 spelare, grna ngot lttsamt. Tnk p att g och lgga dig i tid och ven om du inte r trtt. Frsk att njuta av hur sknt det r att bara slappna av i sngen.
Lyssnar sjlv p Terry Pratchet varje kvll och det fungerar vldigt bra fr mig. Ibland somnar jag inte p 1 timme men det gr inget eftersom jag lyssnar p en bra bok under tiden och slipper tnka p annat.