• 1
  • 2
2011-02-16, 23:02
Efter några år på Flashback inser jag hur deprimerad denna sida har gjort mig. Jag lägger absolut ingen skuld på någon här(kanske några...),

Jag ska fatta mig kort.

Jag läser trådar där folk brättar om sina 20+cm kukar
- Jag har 14cm

Jag läser trådar där folk berättar om hur de kom in på HHS och andra fina skolor
- Jag gick fordonsprogrammet på gymnasiet

Jag läser om vad WT är och inser att...
- Min familj stämmer in på många punkter

Jag läser om folk som ständigt plockar hem tjejer från krogen varje vecka
- Jag är oskuld

Jag läser om hur en ful människa ser ut och inser att jag...
- Stämmer in på många punkter

Listan kan göras lång! Vad ska jag göra för att sluta tänka i de här banorna varje gång jag ser hur bra andra har lyckats med sina liv? Egentligen är jag glad för er grabbar men har en inre avund som gör mig deprimerad! Hur handskas man med sånt här?
Citera
2011-02-16, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anodecatode
Efter några år på Flashback inser jag hur deprimerad denna sida har gjort mig. Jag lägger absolut ingen skuld på någon här(kanske några...),

Jag ska fatta mig kort.

Jag läser trådar där folk brättar om sina 20+cm kukar
- Jag har 14cm

Jag läser trådar där folk berättar om hur de kom in på HHS och andra fina skolor

Jag läser om vad WT är och inser att...

Jag läser om folk som ständigt plockar hem tjejer från krogen varje vecka
- Jag är oskuld

Jag läser om hur en ful människa ser ut och inser att jag...

Listan kan göras lång! Vad ska jag göra för att sluta tänka i de här banorna varje gång jag ser hur bra andra har lyckats med sina liv? Egentligen är jag glad för er grabbar men har en inre avund som gör mig deprimerad! Hur handskas man med sånt här?

Herregud, de flesta ljuger här inne så in i helvete. Vill du se hur FB-folket ser ut så kolla deras Facebook-sida. Ofta ser de ut så här:

http://img2.moonbuggy.org/imgstore/i...-tough-guy.jpg
Citera
2011-02-16, 23:04
Medlem
Biochems avatar
Skit i vad andra tycker, du är säkert bra om du själv är nöjd. Alternativet är att försöka förbättra det du ser som dåligt, men det känns som massor av extra arbete som inte leder till något OM du mår bra i dig själv.

Dessutom tror jag få på Flashback är så jävla bra som de försöker få det att låta, om det nu hjälper dig.
Citera
2011-02-16, 23:05
Medlem
Sluta bekräftelsehora och väx upp.
Citera
2011-02-16, 23:07
Medlem
folk trollar ju här fattar du väl! 95% på FB är data nördar med små kukar och tråkiga liv men här kan dom vara vem dom vill!!!

ps; min kuk är 37cm lång 10 cm bred.
Citera
Medlem
CripeNs avatar
Detta är något du helt enkelt får lära dig att hantera, Alla lever olika och det verkar inte riktigt som du förstått det, Heller inte att alla är olika(det vill säga kuken osv)

MEN det du glömmer är att alla är speciella och istället för att deppa för att du är oskuld här på fb och sitta o glo o ta "illa upp" för varenda tråd så tycker jag att du ska ut o göra något.

Börja med träningen av något slag, Va ute o gå(få sol på dig)
Små saker kan göra att du känner dig bättre(skaffa hobby kanske?)

ALLA och då menar jag ALLA är speciella på sitt sätt, Visst vissa kanske har hittat sin kärlek men det betyder inte att du inte kommer göra det? Livet har sin gång, Olikt den andra.

Att ta illa upp för att killar får hem brudar från varje kroggrunda, Finns ett svar o det är vad tror du dom gör? Dom gör ju så gott dom kan och dom verkar ju lyckas?
Har du äns försökt?

Säger självklart inte detta för att såra dig utan för att upplysa dig.
Citera
Medlem
Jenssens avatar
Ha inställningen att allt som står på Flashback är falskt.
Skriver någon om något bra så är det garanterat ett troll.

Med den utgångspunkten så kommer du se att allt helt plötsligt ser väldigt positivt ut.
Citera
2011-02-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anodecatode
Jag ska fatta mig kort.

1. Jag läser trådar där folk brättar om sina 20+cm kukar
- Jag har 14cm

2. Jag läser trådar där folk berättar om hur de kom in på HHS och andra fina skolor

3. Jag läser om vad WT är och inser att...

4. Jag läser om folk som ständigt plockar hem tjejer från krogen varje vecka
- Jag är oskuld

5. Jag läser om hur en ful människa ser ut och inser att jag...

1. Du har ca standardlängd, inget att skämmas för.

2. Jag gick fordon med, inget fel med det.

3. Och? WT är ett överanvänt uttryck, allt nu för tiden som inte är Amish eller turk är WT.

4. Det kommer ändras så småningom

5. Alla har personliga åsikter. Folk kommer tycka du är snygg och folk kommer tycka du är ful. Så är det med ALLA. Ingen är snygg för alla, och ingen är ful för alla.

Du har ingen anledning att vara depprimerad. Se det ljusa i livet före det mörka. Kan lova dig att säkerligen hälften av de du läst på Flashback är lögn, och hälften av alla Flashbackers är precis som du. "WT"-föräldrar, 14 cm kuk, oskuld och har gått forden.
Du är inte speciellt mer annorlunda än alla andra.

Var nöjd med dig själv, för du ska leva med dig själv resten av livet.
Citera
2011-02-16, 23:14
Medlem
Kemppalainens avatar
Tänk bara i motsatsen, varje gång du ser dig själv, säg till dig själv att du är snygg, varje gång du köper något och ser att du knappt har råd, säg fan vad rik jag är som kan köpa detta, varje gång någon säger att du är ful, tänk, fan vad ful h*n är isåfall.. osv osv
Citera
2011-02-16, 23:37
Medlem
Min vän du måste helt enkelt ta det du läser på nätet med ett grovt råge salt.
Jag började använda internet när det började sin BOOM och redan då fanns fantasier om att vara "den person man önskade man var" och dessa individer infesterar varje forum eller debattmaskin.

Endel talar faktiskt sanningens budskap medans andra har allt för höga tankar om sig själva och den sista skaran är "trollen" som lever ut sin fantasi på ett anonymt sätt.
Citera
2011-02-16, 23:39
Medlem
noodlesalads avatar
Som de flesta redan har sagt så ljuger många här. Men samtidigt om det stör dig att ditt liv inte ser ut så då är det kanske dags att göra någonting åt det? Då mår du säkert bättre och blir mer nöjd med ditt liv, får bättre självkänsla osv. Ta små steg mot en förändring, det behöver inte vara något stort övernatt liksom utan tänk på hur du kan göra varje dag bättre och sedan gör det! Då kommer du säkert märka en skillnad snart och slutar känna dig värdelös. Du kan om du bara vill!
Citera
2011-02-16, 23:41
Medlem
Om du nu inser att flashback gjort dig till en deprimerad person så kan du väl gefan i att gå in på flashback sidan?
detta är såna här patetiska trådar, inte fan finns det någon här som bryr sig om din åsikt

MVH enholk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in