Citat:
Ursprungligen postat av gg2013
Jag vet mycket vl vad x-team r fr ngot. Frsta OMC klubben i Sverige bestod av riktiga bikers men det kanske du r fr ung fr att veta? det var frst efter BFL tiden som det sakta men skert brjade g utfr med OMC SWE..
Svenska rebelsmedlemmar har varit downunder p runs osv s helt oknda r dem nog inte. Men vi fr vl se nu inom kort ifall de dammar av hojarna och ger sig ut p vgarna eller om dem vljer att trycka i ngon cykelkllare

Tack, men jag r inte s ung lngre tyvrr. Du har rtt gllande Udda MC, men det r inte s aktuellt idag. Som du skriver, nr Loyalty BFL drogs igng s gick nog ver fr OMC Swedens del. Det var vl 2007? Det r 6 r sedan och det har verkligen gtt utfr under dessa r. Nu r det redan flera r frsent. Det r helt ver fr OMC Sweden. Det vet alla som inte r vermedicinerade eller har tunga drogproblem.
Jag knner inte till vilka som r Rebels MC Sweden men sett till vad som hnt hittills s har det nog inte en chans att dra igng hr. Jag tror inte att de kommer att visa sig under ngra mc-events i sommar ex. High Chaparal eller Norrtlje. Det visar sig fr det r inte lngt dit men jag r skeptisk.
Internationellt s tror jag att det finns vnskapsband mellan HAMC och RMC men det behver ju inte betyda att det blir s i Sverige. Jag har ingen aning om hur HA ser p dem hr hemma.
Vilka var det som vart gripna fr attacken p Rebels klubblokal? Stmmer det att det var Bandidos?