• 1
  • 2
2004-08-28, 17:12
Medlem
mr_zipoxs avatar
Det går ju att köpa piller på naturensdroger så man lär sig snabbare.
Någon som har provat det???
Citera
2004-08-29, 01:54
Medlem
sophie!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_zipox
Det går ju att köpa piller på naturensdroger så man lär sig snabbare.
Någon som har provat det???
ja. det har jag med sett, vad fan e det för något? har funderat på det länge men vågar inte pröva. dem måste ju funka imed att dem skriver att det funkar, men undra vad det ger för biverkningar?

kom igen nu, e det ingen som har prövat?
Citera
2004-08-29, 03:05
Medlem
Ben Hogans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sophie!
ja. det har jag med sett, vad fan e det för något? har funderat på det länge men vågar inte pröva. dem måste ju funka imed att dem skriver att det funkar, men undra vad det ger för biverkningar?

kom igen nu, e det ingen som har prövat?

Javisst måste det fungera, för det kan väl ändå inte vara så att det bara är ett sätt att sälja mer?

Hycklaren: Vissa saker är mycket användbara att kunna utantill. Jag har läst ganska mycket matematik och märkt att det kan vara mycket nyttigt att lära sig vissa Maclaurin-utvecklingar mm utantill. Det blir helt enkelt mycket lättare att lösa problem och göra bevis. Det blir enklare att få "snilleblixtar" och se fina genvägar till lösningar mm. Men visst är det jävligt tråkigt att lära sig dom första gången...
Citera
2004-08-30, 22:38
Medlem
sophie!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben Hogan
Javisst måste det fungera, för det kan väl ändå inte vara så att det bara är ett sätt att sälja mer?
jo jag tvivlar inte heller på att dem funkar, annars skulle det väl vara falskmarknadsföring osv....

men är det någon somhar testat och kan ge en liten förklaring kring dem... det hade varit kul! ett utlåtande helt enkelt..
Citera
2004-08-31, 09:25
Medlem
Cohibas avatar
En metod som jag tycker är bra är att läsa olika böcker i samma ämne. Man lär sig snabbare genom att läsa två lite olika böcker, som tar upp ungefär detsamma än om man läser samma bok två gånger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in