Ta en benso om du har. Annars skulle jag föreslå att försöka äta något och inte glömma bort att dricka ordentligt. Gärna juice eller annan dryck med vitaminer..
Det låter som en vanlig AT.. något jag också brukar få på concerta. Du har inte tagit så mycket heller så du behöver inte vara orolig för någonting. Rök en spliff och försök äta något (även om det är förjävligt att svälja maten) så kommer du må bättre
Senast redigerad av benne 2011-02-16 kl. 15:31.
Det kan vara väldigt olika från gång till gång hur man mår tycker jag. Vissa gånger får jag ingen AT alls, medan andra gånger kan vara ett helvete. Du får helt enkelt vänta på att du mår bättre bara.
Som sagt, ät och drick så kan du säkert korta ner ATn med några timmar
1mg xanor borde ha gjort susen? Annars ta en till om du fortfarande mår dåligt, är aboslut inga problem att blanda dessa.. Tycker själv att det var ltei från dag till dag hur concertan fungerade, men jag lärde mig iaf att det inte är värt att ta när man mår dåligt för att må bra igen, blev bara mer ångest..
(Hade det utskrivet innan jag gick över till riatlin snabbverkande, väntar nu på mitt metamina) Hoppas det var till någon hjälp =)
Läste följande på Wikipedia när jag kollade efter Concerta: Nya studier förklarar att de receptfria läkemedlet Treo (Acetylsalicylsyra) hindrar kroppen från att uppta substansen, samt tvingar substansen ut ur kroppen.
Nej men om det blir "överväldigande" så är det sämsta man kan göra att bara sitta och tänka på det. Hitta något kul som du kan sitta och hålla på med ett tag, då kommer obehaget försvinna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!