2011-02-16, 14:51
Bannlyst
Då fick man ytterligare en tråd kastad i papperskorgen av en moderator som inte vågar diskutera påståendet att FB organiserar och gynnar främlingshatet.

Så här lyder motiveringen:

Citat:
Moderatorn bryter inte mot någon regel öht. Var du har fått den uppfattningen ifrån vetti fåglarna, men studerar man regelverket med en tillräckligt kreativ blick så är det klart att man kan få fram vilket argument som helst.

Första låsningen var korrekt, andra låsningen var med all rätt värd en tillsägelse då du verkade tro att admins sitter och väntar på att just DU skall pma och stå redo 24/7. Vi, och dem, har faktiskt annat att göra på dagarna också än att bara bo på forumet, är det så chockerande?
Den här tråden tillför absolut ingenting nytt varför även den låses
/Mod

På frågan om en admin ska stå redo att svara på PM 24/7 säger jag - varför inte? Det är alltid snabba puckar när det börjar lukta vänster på forumet. Då är admin och moderatorer snabba att fördöma.

https://www.flashback.org/t1439854
Senast redigerad av atChock 2011-02-16 kl. 14:53.
2011-02-16, 14:53
Medlem
DanteAlighieris avatar
Vad vill du diskutera?
2011-02-16, 14:54
Medlem
j0h2ns avatar
Vem bryr sig... Ut i verkligenheten och diskutera istället! Flashback är knappast ett ställe att seriöst diskutera politik på (vare sig det är vänster- eller högerpolitik.).
2011-02-16, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Vad vill du diskutera?

Om admin ska förväntas svara på ett PM inom 3-4 dagar (vilket det gått nu sedan jag anmälde OnkelGunnar för främlingshat och organisering av SD på Flashback).
2011-02-16, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Vem bryr sig... Ut i verkligenheten och diskutera istället! Flashback är knappast ett ställe att seriöst diskutera politik på (vare sig det är vänster- eller högerpolitik.).

Har du en adress?
2011-02-16, 14:58
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atChock
Har du en adress?

En adress? Visst har jag en adress, men jag är knappast någon att diskutera med heller... Ohly får min röst och jag bär en pin på jackan under valtider, mer än det finns det inte utrymme för (bortsett från diskutioner i verkligheten då)...
2011-02-16, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
En adress? Visst har jag en adress, men jag är knappast någon att diskutera med heller... Ohly får min röst och jag bär en pin på jackan under valtider, mer än det finns det inte utrymme för (bortsett från diskutioner i verkligheten då)...

Ah, bra .. äntligen en vänsterperson på forumet. Då skulle jag gärna vilja höra din åsikt i det här inlägget ... https://www.flashback.org/p28867350
2011-02-16, 15:06
Medlem
Ja antar att du har lämnat ut mycket som fan av historien, men ja bryr mig inte tillräckligt mycket för att bekräfta det. Var tråden längst ner i trådstarten tänkt som ett exempel på när vänstertrådar låses omedelbart? Vad är det som är vänster med att skriva åkelgunnar suger? Sen verkar du chockad över att admins inte altid är inne, och att du blir orättvist behandlad för att en gång så var dom inne när nån annan skrev till dem, men inte när du gjorde det, fy va orättvist
2011-02-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atChock
Ah, bra .. äntligen en vänsterperson på forumet. Då skulle jag gärna vilja höra din åsikt i det här inlägget ... https://www.flashback.org/p28867350
Jag undrar hur du vet att folk med samma åsikt som SD egentligen inte vill rösta på SD och varför det är omöjligt för vänstern att föra en debatt med SD. Tycker du att vänstern gör rätt genom att inte ta debatten?
2011-02-16, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
Jag undrar hur du vet att folk med samma åsikt som SD egentligen inte vill rösta på SD och varför det är omöjligt för vänstern att föra en debatt med SD. Tycker du att vänstern gör rätt genom att inte ta debatten?

Mycket bra fråga ... ta den gärna i tråden som behandlar ämnet!
2011-02-16, 15:43
Medlem
Ett Hunds avatar
Det enda du är ute efter är att få Flashback att passa in i din förutbestämda åsikt om hur forumet drivs och hur moderatorerna endast är här för att främja det så kallade 'främlingshatet'.

Du har i ett flertal trådar redan visat att du inte är intresserad av en diskussion, eller 'granskning' som du vill kalla det, genom att ignorera och/eller vrida och vända på argument så att de passar dina egna åsikter om forumet.

Istället är du snabb på att inta rollen som martyr och den som 'tar striden' mot den hemliga agenda du anser att forumet driver. Användare som du dyker upp med jämna mellanrum men blir sällan långvariga eftersom ni inte klarar av att hålla er till enkla regler som alla andra.

Glöm inte propellerhatten på vägen ut, pajas.
Senast redigerad av Ett Hund 2011-02-16 kl. 15:52.
2011-02-16, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det enda du är ute efter är att få Flashback att passa in i din förutbestämda åsikt om hur forumet drivs och hur moderatorerna endast är här för att främja det så kallade 'främlingshatet'.

Du har i ett flertal trådar redan visat att du inte är intresserad av en diskussion, eller 'granskning' som du vill kalla det, genom att ignorera och/eller vrida och vända på argument så att de passar dina egna åsikter om forumet.

Istället agerar du martyr som 'tar striden' mot den hemliga agenda du anser att forumet driver. Användare som du dyker upp med jämna mellanrum men blir sällan långvariga eftersom ni inte klarar av att hålla er till enkla regler som alla andra.

Glöm inte propellerhatten på vägen ut, pajas.

Pajas? Du verkar veta hur man öppnar en diskussion!

Jag är beredd att fortsätta diskussionen, men eftersom trådarna ständigt blir nedstängda så dör diskussionen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in