2011-02-16, 13:16
Bannlyst
Hej jag sitter med en data som jag precis har formaterar och lagt in xp.. Den saknar massa drivrutiner bl.a. Till nätverkskortet och kommer inte ut på nätet. Jag har provat att, ladda ner drivrutinerna till logiken och det har funkat, men problemet är att jag inte kan flytta dom till datan?? Finns det någon spå man kan ladda ner??

Har en fråga till, men nya data gick i paj för några dagar sedan förmodligen hårdisken som paja. Inget mjukvara, jag ska lämna in den på service, jag en jävla massa filmer, musik som är pirat kopier kan deta bli problem??
Citera
2011-02-16, 13:23
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Hej jag sitter med en data som jag precis har formaterar och lagt in xp.. Den saknar massa drivrutiner bl.a. Till nätverkskortet och kommer inte ut på nätet. Jag har provat att, ladda ner drivrutinerna till logiken och det har funkat, men problemet är att jag inte kan flytta dom till datan?? Finns det någon spå man kan ladda ner??

Provar med ett USB-minne.

Citat:
Har en fråga till, men nya data gick i paj för några dagar sedan förmodligen hårdisken som paja. Inget mjukvara, jag ska lämna in den på service, jag en jävla massa filmer, musik som är pirat kopier kan deta bli problem??

Så länge du inte har barnporr, incestbilder, pedofillänkar, med mera [ grova saker ] så är det ingen fara. Oftast så skiter servicepersonalen i detta med piratkopior av film, musik, program. Frågar du servicepersonalen så lär dom säga: jag laddar också hem filmer.

Det finns trådar om detta ämne, men du kan vara lugn.
Citera
2011-02-16, 13:25
Bannlyst
Ok då jag vara lugn
Har ingen dator som jag kan ladda ner drivrutinerna just nu har jag bara iphone som jag kan surfa på
Senast redigerad av Braxen82 2011-02-16 kl. 13:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in