2011-02-15, 09:27
Medlem
Hej, funderade igår hur fasiken Bomben går till. För så som jag fattar det så kan man välja att tippa på Match A-B- eller C, eller bara ett av dom alternativen.

Och man ska välja hur många mål man tror respektive lag gör, säg att Man City spelar mot Man U. Och jag garderar båda lagen med 0-1-2-3, om inte jag fattat det helt fel så kostar den raden så mycket som 16 kr (4*4).
Detta måste det ju vara riktigt dåliga odds på eftersom det är väldigt sällan ett fotbollslag gör över 4 mål på den här nivån, men om dom nu skulle göra det så kan man ju öka garderingen upp till 5 mål om man vill. Kostar ju ändå bara 36 kr då.

Jag får inte ihop hur det ska kunna bli någon utdelning på detta.??
Citera
2011-02-15, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saab95v4
Hej, funderade igår hur fasiken Bomben går till. För så som jag fattar det så kan man välja att tippa på Match A-B- eller C, eller bara ett av dom alternativen.

Och man ska välja hur många mål man tror respektive lag gör, säg att Man City spelar mot Man U. Och jag garderar båda lagen med 0-1-2-3, om inte jag fattat det helt fel så kostar den raden så mycket som 16 kr (4*4).
Detta måste det ju vara riktigt dåliga odds på eftersom det är väldigt sällan ett fotbollslag gör över 4 mål på den här nivån, men om dom nu skulle göra det så kan man ju öka garderingen upp till 5 mål om man vill. Kostar ju ändå bara 36 kr då.

Du bör inte spela på Svenska Spel öht, som du säger, skitodds..
Citera
2011-02-15, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jica
Du bör inte spela på Svenska Spel öht, som du säger, skitodds..

Spelar alltid på Svenska Spel i butik. Det där var även n onödig kommentar för den hjälpte mig inte ett dugg
Citera
2011-02-15, 11:32
Medlem
Citat:

På bomben med fotboll är det alltid minst 3 matcher du måste tippa resultatet i. ibland är det fyra matcher och då kan det lätt gå upp i kostnad.
Men ditt resonemang om att det inte kan bli någon utdelning stämmer inte. Du får kolla på procentfördelningen hur dom ligger på svs. Ex: Idag är det bara 13 procent som har med 0 mål på milan och valencia. Och bara 6 respektive 5 procent som har 4 mål på milan och valencia. Så det gäller ju att hitta resultaten som inte är det troligaste och skrällarna så kan det bli mycket pengar. En rolig spelform som svs har. Även expekt har liknande som bomben har jag för mig.
Citera
2011-07-05, 14:50
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
...

Djurgården - Helsingborg 1-1
IK Brage - Jönköpings Södra 1-1
Fredrikstad - Tromsö 0-2
Odds: 1 358.73

Rätt bra odds. Du kan satsa en (1) krona och vinna skitmycket alltså.
I söndags så var oddsen över 400.000 :P
Citera
2011-07-05, 23:05
Medlem
Bomben kan ge väldigt fina odds.
Kommer ihåg för någon månad sen när det var allsvenskan och då låg oddset på över 500 000 gånger pengarna..

Själv har jag bara lyckats vinna på det en gång, dock har jag bara spelat 3 gånger ^^.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in