• 1
  • 2
2011-02-14, 19:10
Medlem
Bombteknikerns avatar
http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.955530

Är det någon som sitter på någon information om detta ?
Citera
2011-02-14, 21:06
Medlem
Quarrels avatar
Enligt Wighsnews är BO 19 år och misstänkte GM 20 år, till skillnad från Katrineholms-Kurirens uppgifter.
Citera
2011-02-14, 21:18
Medlem
Quarrels avatar
Efter att ha jämfört tidningsbilder och flygbilder har jag dragit den förhastade slutsatsen att BP är Fredsgatan 45 A eller 45 B. Där bor ingen under 55, enligt Ratsit.
Citera
2011-02-15, 20:20
Medlem
Jag känner killen som blivit misshandlad. Han är ifrån Vingåker men troligtvis va han hos sin flickvän som bor i katrineholm. Han blev knivskuren på halsen, bruten hand och sår i ansiktet, mer än så vet jag inte för tillfället.

Förövrigt är han 18 och han som blivit gripen 19.
Citera
2011-02-15, 20:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.bicce
Jag känner killen som blivit misshandlad. Han är ifrån Vingåker men troligtvis va han hos sin flickvän som bor i katrineholm. Han blev knivskuren på halsen, bruten hand och sår i ansiktet, mer än så vet jag inte för tillfället.

Förövrigt är han 18 och han som blivit gripen 19.
Välkommen till Flashback!

Kan du namnge den misstänkte? Sätt några * i namnet så det inte går att googla.
Citera
2011-02-15, 20:33
Medlem
Tackdu!

Jag vet inte vad den misstänkte heter tyvärr men de kommer nog fram snart skulle ja tro, den misshandlade heter däremot J*ak*m Fo*slun*.
Citera
2011-02-18, 23:15
Medlem
två snubbar hoppar på killen för att dom tycker att han inte "snackar" rätt. vem fan har utgjort dom till domare om den saken. han agerar, det är ju för fan fysikens lag. Newtons trejde lag!
Citera
2011-02-18, 23:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claysan
två snubbar hoppar på killen för att dom tycker att han inte "snackar" rätt. vem fan har utgjort dom till domare om den saken. han agerar, det är ju för fan fysikens lag. Newtons trejde lag!
Välkommen till Flashback!

Kan du utveckla det här? Menar du att det var självförsvar?
Citera
2011-02-18, 23:42
Medlem
Precis! I stridens hetta finns inga lagar... Hämnden är ljuv... Men väldigt onödigt ändå
Citera
2011-02-18, 23:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Precis! I stridens hetta finns inga lagar... Hämnden är ljuv... Men väldigt onödigt ändå
Så du menar att det var hämnd, inte självförsvar. Intressant. Utveckla gärna lite mer. Var de osams om en tjej? Eller handlade det om brottslig verksamhet?
Citera
2011-02-18, 23:53
Medlem
Allt jag besitter är ifrån rykten, det jag sagt är det jag har. Tyvärr :S
Citera
2011-02-18, 23:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Allt jag besitter är ifrån rykten, det jag sagt är det jag har. Tyvärr :S
Det stämmer inte. Du har mer. Ditt första inlägg visar det. Det var två män. Vem var den andre? Vi är inte ens säkra på vem GM och BO är. Det vet du, eller har en gissning. Du har också en aning om motivet. Berätta vad du vet, eller har hört. Jag är idel öra.
Senast redigerad av Quarrel 2011-02-19 kl. 00:00.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in