2011-02-19, 19:03
Medlem
Här kommer bilden på en otränad kropp i avslappnat tillstånd som inte sett gymmet på 12 år....
kommer dock att lägga in lite bilder under resans gång
Mvh minikillen

http://img691.imageshack.us/i/nyabilder037.jpg/
Citera
2011-02-23, 17:22
Medlem
Nu är jag åter på banan.. Fick åka iväg på jobb i Lördags så träningen blev mycket hindrad. Har fått problem med axlar och olika leder redan så jag slutade med d-bol i måndags och kliver på en deca kur tillsammans med testot ,kör 250mg deca i veckan tills slutet på Maj. Köpte hem lite Glucosamin tänkte ta 15 gram på morgonen tillsammans med Orudis(inflammationshämmande)..Har annars tränat tis-ons körde mycket lätt enbart Axlar (tis) Och ben,vader idag..Så jag skriver inget om övningar osv. Återkommer i morgon skall träna lite senare på kvällen så kanske det finns någon passare , tänkte köra bröst triceps , och göra ett maxlyft i bänk.....

MVH
Citera
2011-02-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minikillen
Här kommer bilden på en otränad kropp i avslappnat tillstånd som inte sett gymmet på 12 år....
kommer dock att lägga in lite bilder under resans gång
Mvh minikillen

http://img691.imageshack.us/i/nyabilder037.jpg/

Inte mött gymmet 12år, OK. Tittade bilden före jag läste. Dock har du ju ett helvetes gyno, funderat på operera bort de kvinnliga fettet runt bröstvårtorna?
Citera
2011-02-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Inte mött gymmet 12år, OK. Tittade bilden före jag läste. Dock har du ju ett helvetes gyno, funderat på operera bort de kvinnliga fettet runt bröstvårtorna?

Vet inte får se har det ser ut sen jag tränat ett tag.... det är ju också så att kroppen har lagt på sig fett efter jag avslutade min dröm om att kunna bli något. Men det är klart att det finns men tiden får utvisa, jag är dock ganska gammal så det spelar mindre roll...

mvh
Citera
2011-02-28, 07:30
Medlem
Träning Torsdag endast löpträning
Träning Fredag Simmning
Lördag vila

Men på Söndagen pallrade jag mig på gymmet.. Kännde mig lite bättre så det fick gå!
Körde mycket lätta uppvärmning övningar bröst.

Bänkpress 3*10rep 120kg

Bänkpress 1*10rep 160kg

Bänkpress 1*5rep 180 kg

Ett maxlyft med passare 1*210kg

Lutande Bänk Hantlar

3*8rep 62,5kg hant

3*15rep 42,5kg hant

3*maxrep 32,5kg hant

Vidare så körde jag cable cross och bänkbress maskin många rep låga vikter ....

Triceps bress z-stång

3*10rep 100kg

1*5rep 140kg

3*maxrep 80kg

Samt ollika Triceps övningar med många rep låga vikter ...

mvh
Citera
2011-02-28, 15:34
Medlem
Träning Måndag

Ben stod på dagens schema..Testade nya knälindor av gasp idag (tyckte dom var bra)

Lättuppvärmning 25min Gåband ,lätta benböj

Knäböj
3*12rep 120kg
1*10rep 160kg
1*6rep 180kg
1*3rep 210kg( med knälindor,bälte)
Marklyft (tungt pass få rep)
1*8rep 200kg
1*6rep 240kg
1*2rep 280kg
1*3rep 250kg

Vidare lite benpress,benspark,utfall,samt vader... Måste åka i jobbets vägnar så det blir ingen träning före Onsdag kväll.. Mvh.........
Citera
2011-03-04, 09:17
Medlem
Åter till träning , Skönt att resa lite och vila kroppen. Har tränat ons-torsdag med mycket lätta vikter rep på 35-40 st ,körde igenom armar bröst axlar mage ons ca 2,5 tim. Och tors ben vader rygg även det ett långt pass. Kände för att göra ett sådant pass , åker till helgen på en fjälltur med lite fiske och badtunna på schemat.... Kommer förmodligen att vara full av iver på gymmet måndag, då tänkte jag klämma ett max rep på Biceps curl rak stång ...

Vidare så känns allt mycket bra , klart att man får lite mera känningar av gamla skador tack vare ass,et som driver en på större höjder, men när man är till åldern kommen och får känna av dessa positiva vibbar det ger så är det inget som stör en... Tänkte mest på Petter Niklas som helt plötsligt vaknat, att uppleva detta skulle vara legalt för 35+ och äldre, ja bara att minnas tillbaka på ungdoms åren ,då det räckte med att se en damcykel för att få lite ryckningar , ja där är jag nu och hade faktiskt glömt hur underbart det är ...... Trevlig helg Mvh ..........
Citera
2011-03-17, 19:48
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Hur går det för dig nu?
Har skadorna förvärrats något?
Citera
2011-03-24, 11:01
Medlem
Borta 20 dagar?? Har haft en förkylning som knäckte mig brutalt, Tappade all motivation för träning eller uppföljning av tråden. Dock så släppte det lite mot helgen så jag har tränat lite lätt Fre-Mån vilat Tis och igår blev det ett skapligt bröst pass.. Det jag känner med kroppen nu när man är till åren kommen till skillnad på yngre dagar är , Att vid en förkylning så tar det fruktansvärt på leder där man normalt har lite dagliga känningar,det blir ett riktigt helvete vid feber. Men nog om detta åldern tar ut sin rätt... Har varit och köpt lite grepptränings grejor, Känner att jag måste träna det lite , använder aldrig dragremmar så greppstyrka är viktig . RB Hand Grippers 1st 210ibs , 1st 260ibs kommer att köra dessa varierande varranan dag max rep, dock tror jag att det tar lite tid med den hårdare klämde bara den 1 gång i går sen var det stopp. Men övning ger färdighet så bara att träna...

Till bröstpasset hantlar !!
lätt uppvärmning ,sen så klämde jag i med max vikt och rep (hantlar rak bänk)

72.5 kg 5 rep
62.5 kg 8 rep
52.5 kg 12 rep
72.5 kg 2 rep

Vidare så körde jag lite bröstmaskiner lutande , cablecross mm. Körde sen Triceps med olika övningar
skriver ned pressövning, bänkpress med rakstång och smalt grepp ca 40 cm mellan händerna.

150 kg 6 rep
130 kg 8 rep
110 kg 8 rep

Sen så hade dagen sitt slut passet varade i 1,5 tim och det var skönt att vara tillbaka..
Mvh ........
Citera
2011-03-24, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Hur går det för dig nu?
Har skadorna förvärrats något?

Tillbaka Tack för frågan !!!!
Citera
2011-03-25, 10:06
Medlem
Träning torsdag.. Kände mig på topp har nog haft förkylningen i kroppen en längre tid, var bara så brutalt stark i alla övningar mot tidigare . Hade bestämt mig för Biceps -underarm och löpband, Började med lätt uppvärmning

Bicepscurl z-stång lastade på 80kg i start 10 rep lätt,90 kg 10 rep lätt,tänkte då måste jag prova lastade på det som gick på stången 4*20kg 2*15kg sen var det fullt inga lås rymdes, Laddade och sög i !!! fan va underbart upp som en sol tyvär andra reppet ramlade en vikt av så det blev lite obalans... Men jag känner att det finns kraft kvar i en så resten av passet blev det bästa sen jag började träna,Ska nu vara slö till helgen och vila så det inte kommer något i mellan träningen igen och på Måndag tänkte jag på allvar komma igång med viktnedgången med en cambridge kur som skall vara i 14-20 dagar . Start vikt , sen vikt var 3 dag , mm

Trevlig Helg ............
Citera
2011-03-29, 11:55
Medlem
Startade som sagt i går med Cambridge metoden..(pulver diet) Kommer dock att lägga till några prot-drinkar och minst 1 tim långa promenader per dag ev löpband, Annars så fortskrider jag som tidigare med testo och deca .. uppdaterar ca var 3e dag, Måndagens vikt kl 13,00 var 138.9 kg och målet vet ej men iallafall 120-125 kg,Kommer inte att träna så tungt under denna period , men efter detta så tänkta jag köra tungt i 2 månader med få rep.. Mvh.............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in