Hej på er alla, Är en 40+are som tidigare tävlat inom tyngdlyftning/strongman, har suttit i många timmar ,mån,år och läst olika rapporter med stort intresse. Bestämde mig att börja träna i jultiden utan hjälpmedel, men när man har nästan jämt tränat med prepp så kom suget naturligtvis tillbaka.
Kommer att lägga ut det mesta om mitt tidigare och nuvarande stat, Även bilder ska kolla med någon om hjälp är tyvär inte så begåvad med dator. Lite snabb genomgång, började redan som 12-åring med tyngdlyftning ,hade som jag tidigare skrivit släkt som var boxare samt starkeman tävlare. Höll på fram till 16års ålder med en ganska trygg nivå på träning, men sen så kom jag in på testo-livet , Skador kom som ett brev på posten ,ledband,korsband,muskelfästen,diskbrock, Så jag fick inte möjligheten att kunna tävla som jag ville utan satsade mera på bänkpress och armbrytning, Och bänkpressen gick det bra inga skador men all statisk träning inom armbrytningen slutade med bicepsfäste av..........
En del av mitt brokiga liv som till stor del är enligt läkarna min träning alltid tungt.
Målsättning
Att kunna se om man kan komma tillbaka så nära det går tidigare status..
Lite finare i badbyxan!!!!!!!!!!!
Startar tisdag
500mg testo e5d 20 veckor
30 mg d-bol dag 1-15
( kan ändras under vägen)
Vikt morgon
135.6
längd
184 cm
Lägger även in lite mått på mig imorgon och dagens första riktiga träning
mvh minikillen
Kommer att lägga ut det mesta om mitt tidigare och nuvarande stat, Även bilder ska kolla med någon om hjälp är tyvär inte så begåvad med dator. Lite snabb genomgång, började redan som 12-åring med tyngdlyftning ,hade som jag tidigare skrivit släkt som var boxare samt starkeman tävlare. Höll på fram till 16års ålder med en ganska trygg nivå på träning, men sen så kom jag in på testo-livet , Skador kom som ett brev på posten ,ledband,korsband,muskelfästen,diskbrock, Så jag fick inte möjligheten att kunna tävla som jag ville utan satsade mera på bänkpress och armbrytning, Och bänkpressen gick det bra inga skador men all statisk träning inom armbrytningen slutade med bicepsfäste av..........
En del av mitt brokiga liv som till stor del är enligt läkarna min träning alltid tungt.
Målsättning
Att kunna se om man kan komma tillbaka så nära det går tidigare status..
Lite finare i badbyxan!!!!!!!!!!!
Startar tisdag
500mg testo e5d 20 veckor
30 mg d-bol dag 1-15
( kan ändras under vägen)
Vikt morgon
135.6
längd
184 cm
Lägger även in lite mått på mig imorgon och dagens första riktiga träning
mvh minikillen