• 1
  • 2
2004-08-26, 19:28
Medlem
ericfjortondes avatar
Idag gjorde jag en rejäl vinst på Jack Vegas. Stod c:a 1,5 timme och kunde sedan växla in 4 st 500:- bongar! Eftersom jag satsade en hundring så blev vinsten 1900:- Det måste väl anses som bra för en sådan maskin?
Citera
2004-08-26, 19:35
Medlem
ahlmans avatar
Flyttad från Övrigt till Spel & Dobbel.
OBS! Utan hänvisning.
Citera
2004-08-30, 14:33
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Idag gjorde jag en rejäl vinst på Jack Vegas. Stod c:a 1,5 timme och kunde sedan växla in 4 st 500:- bongar! Eftersom jag satsade en hundring så blev vinsten 1900:- Det måste väl anses som bra för en sådan maskin?
Jo visst är det bra utdelning om det var på en o samma maskin på 1,5 timmar .. Själv så kan jag inte sluta efter att ha vunnigt utan spelar för det mesta upp vinst pengarna med..
Citera
2004-09-02, 15:28
Medlem
Grattis på re! Jack Vegas maskinerna har en vinstchans på ca 90% och är ju perfekta att tjäna lite snabba stålar på!
Citera
2004-09-02, 15:49
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangztamattias
Grattis på re! Jack Vegas maskinerna har en vinstchans på ca 90% och är ju perfekta att tjäna lite snabba stålar på!

Vad jag har förstått har dom en återbetalningsprocent på 90 %. Inte vinstchans, det är ju knappast 9/10 som går från JV-maskinerna med ett vinstkvitto i handen!
Citera
2004-09-02, 16:42
Medlem
Jag har vunnit 210kr Tycker jag inte var så skamset ändå, förena nytta med nöje
Citera
2004-09-02, 18:15
Medlem
Grattis! Jag vill också vinna.
Citera
2004-09-02, 22:32
Medlem
ericfjortondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Vad jag har förstått har dom en återbetalningsprocent på 90 %. Inte vinstchans, det är ju knappast 9/10 som går från JV-maskinerna med ett vinstkvitto i handen!

Ju mer du spelar för desto närmare kommer du 90 %. Problemet är, som någon här också nämnde, att det kan vara svårt att sluta när man vinner.
Citera
2004-09-03, 09:03
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Ju mer du spelar för desto närmare kommer du 90 %. Problemet är, som någon här också nämnde, att det kan vara svårt att sluta när man vinner.

Den logiken köper jag bara inte.....spela så mycket som möjligt, då kommer du närmare 90 % vinstchans. Vinstchansen på ett sånt spel ska ju inte ha att göra med hur mycket man pumpar in, utan en slump, och att återbetalningen är 90 % är VERKLIGEN inte samma sak som att 90 % av alla som spelar på JV går därifrån med en vinstbong!
Citera
2004-09-03, 10:27
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Den logiken köper jag bara inte.....spela så mycket som möjligt, då kommer du närmare 90 % vinstchans. Vinstchansen på ett sånt spel ska ju inte ha att göra med hur mycket man pumpar in, utan en slump, och att återbetalningen är 90 % är VERKLIGEN inte samma sak som att 90 % av alla som spelar på JV går därifrån med en vinstbong!

Vad Eric troligtvis menar är att ju mer du spelar desto mindre blir dom statistiska fluktuationerna (eller hur det nu stavas) och du kommer hamna närmare en vinstprocent på 90%..spelar du bara då o då så blir skillnaderna större men i längden jämnar sådant ut sig...

Visst skulle det kunna innebära att alla kommer med vinstbongar som är på 90% av det som man satt in (även jämna pengar räknas som vinst tror jag) men större delen av alla vinst spelas upp igen
Citera
2004-09-28, 18:36
Bannlyst
Grattis till vinsten! Fast du ligger väl inte i riskzonen för att bli spelmissbrukare som de varnar om på nyheterna
Citera
2004-09-28, 23:04
Medlem
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=6
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...519087,00.html

Ringer varningsklockorna?

http://www.spelberoende.se/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera