2011-02-13, 22:12
Medlem
supersmurfans avatar
Ja som rubriken säger är jag singel, nybliven sådan dessutom. Hade köpt en massa jävla "gulligull-lull" till alla hjärtans dag men allting rasade för någon vecka sedan. Min fråga är hur tusan jag ska klara av den här dagen utan att förvandlas till ett gråtande kolli? Jag är dessutom ledig imorgon så kommer ha en massa tid till övers och har ingen lust att sörja mig igenom dagen.
Citera
2011-02-13, 22:14
Medlem
HejAntons avatar
Sov länge?

Haka inte upp dig på ännu en av de kommersiella dagarna som bara är till för att materialisterna ska kunna spendera pengar de knappt har på skit de inte behöver.
Citera
2011-02-13, 22:16
Medlem
Uppvakta någon du gillar? Gå en långpromenad? Gör något du trivs med? Ät god mat? Bränn tiden vid flashback?
Citera
2011-02-13, 22:16
Medlem
Wheeler88s avatar
haha alla hjärtans dag ångest var det din pojkvän eller du som gjorde slut?
Citera
2011-02-13, 22:17
Medlem
Sov igenom hela dagen.
Kolla på Tv.
Gör allt pappersarbete.
Måla om huset.
Gå till jobbet i alla fall.
Citera
2011-02-13, 22:18
Medlem
Leifsons avatar
Umgås med polare, driv med de kärleksbetuttade fåntrattarna som har hittat på en egen högtid att få fira sig själva.

Eller så letar du tjejer som är singlar, frågar om du får fira dagen med någon av dem, "Eftersom ingen av er ändå har någon respektive att spendera denna dag med".
Citera
2011-02-13, 22:18
Medlem
Jag tillhör den skaran som varken "firar" morsdag,farsdag och alla hjärtans dag.
Det är bara för affärerna att håva in ännu mera pengar i sina kassor.

Jag gissar på att du är en kille,varför då inte gå ut och ge nån random tjej/kille
dessa presenter!? Dom kommer säkert gå på moln hela dagen efter det..
Citera
2011-02-13, 22:20
Medlem
Skitonds avatar
Du kan ju lika gärna umgås med kompisar eller familj som du älskar, då alla hjärtans dag endast är ett kommersiellt påhitt och inte någon riktig högtid så måste du ju inte bry dig enligt några samhällsnormer ändå.
Citera
2011-02-13, 22:21
Medlem
vixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Sov länge?

Haka inte upp dig på ännu en av de kommersiella dagarna som bara är till för att materialisterna ska kunna spendera pengar de knappt har på skit de inte behöver.

Ditt inlägg + din fotnot... skönt splittrad du är
Citera
Medlem
supersmurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audi
Jag tillhör den skaran som varken "firar" morsdag,farsdag och alla hjärtans dag.
Det är bara för affärerna att håva in ännu mera pengar i sina kassor.

Jag gissar på att du är en kille,varför då inte gå ut och ge nån random tjej/kille
dessa presenter!? Dom kommer säkert gå på moln hela dagen efter det..

Nja är faktiskt tjej, trots mitt lite burdusa ordval förut. Problemet är att presenten består av att kort på han och mig som är ingraverat i en nyckelring i form av ett hjärta (inte lite corny, jag vet). Hm, kanske skulle köra ett alternativt firande där jag bränner upp eländet på bål och förbannar män...
Citera
Medlem
killen30s avatar
Ett stort världsproblem, är väl bara skita i det och göra nåt kul själv. Köp en god köttbit/vin och planera nåt till sommaren, en singelresa eller nåt annat kul med vänner. Skämbort dig själv på måndag. Välkommen till singellivets sköna dagar

Sov länge
Ät en god frukost
träna
gå en promenad
massage
osv
Senast redigerad av killen30 2011-02-13 kl. 22:26.
Citera
Medlem
sjpatriks avatar
Försök att undvik att tänka på exet.. Umgås med familj på alla hjärtans dag.. Slipper du gå runt och få ångest av de tankar du har..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in