2011-02-14, 23:53
Medlem
Man super sig full!
Citera
2011-02-15, 00:03
Medlem
Fira alla hjärtans dag på singelvis: Ät Gelehjärtan och runka !
Citera
2011-02-15, 02:15
Medlem
BesserWissers avatar
Är väl inga problem?? jag är också singel sen ca 8 mån tillbaka och jag spenderade alla hjärtans dag med en god pizza, en bra film och sällskapet från min söta schäfer.
Citera
2011-02-15, 03:32
Medlem
503s avatar
Med tanke på att alla hjärtans dag är en stendum högtid med sina rötter i religiösa traditioner, men som numer endast tjänar kapitalistiska konsumptionsintressen, så vore det enda rätta att egentligen göra någonting som går tvärt emot det där. Typ preppa för 1:a Maj-demo.

Nej skämt åsido, men alla hjärtans dag är det väl ändå ingen som vid sina sinnes fulla bruk bryr sig om?
Under alla år jag varit singel har jag över huvudtaget aldrig reflekterat över alla hjärtans dag, annat än i samma ordalag som här ovan.
Ser inte heller varför jag skulle fira det i år (hur fan man nu än gör för att fira något så dumt).
Jag valde att jobba lite istället. Mycket roligare.
Citera
2011-02-15, 16:30
Bannlyst
Denna dagen är den abolut bästa agen att vara singel på, alla som går ut som inte har en partner, är lediga och relativt öppna för att få sällskap om än så för dagen,

jag började min måndag med att få en avsugning av min prime-slut. kvällen spenderade jag med god vän och mkt stark marijuana.
Citera
2011-02-15, 17:47
Medlem
Sputnik2s avatar
död än?
Citera
2011-02-15, 17:48
Medlem
pozies avatar
vakna, gråtrunka, inse du är patetisk, ta livet av dig.

obs: ordning kan komma att ändras
Citera
2011-02-16, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Med tanke på att alla hjärtans dag är en stendum högtid med sina rötter i religiösa traditioner, men som numer endast tjänar kapitalistiska konsumptionsintressen, så vore det enda rätta att egentligen göra någonting som går tvärt emot det där. Typ preppa för 1:a Maj-demo.

Nej skämt åsido, men alla hjärtans dag är det väl ändå ingen som vid sina sinnes fulla bruk bryr sig om?
Under alla år jag varit singel har jag över huvudtaget aldrig reflekterat över alla hjärtans dag, annat än i samma ordalag som här ovan.
Ser inte heller varför jag skulle fira det i år (hur fan man nu än gör för att fira något så dumt).
Jag valde att jobba lite istället. Mycket roligare.

+10

Eller fira pa samma satt som manga andra sunda killar som har tjej; behandla dagen som en helt vanlig javla tisdag, vakna, dusha, jobba, at mat, slappa vid tv, runka, ga och lagg dig
Citera
2011-02-16, 01:54
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Titta på porr hela dagen och ta en semla och en kopp kaffe
Citera
2011-02-17, 00:37
Medlem
Motfråga. Hur överlever man alla hjärtans dag när man inte har känslor kvar för frugan.
Överlever gör man men det är fan inget roligt. Så djävla insyltad i gemensamt företag, nytillbyggt hus,
fritidshus och två jättefina kids.
Sorry off topic men jag bara måste.

1,2,3,4,5, ,7 var tog sexet vägen?????
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in