Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 14:39
  #85
Medlem
Maowdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flasharen
gemene man har redan hittat hit
Och du förstod inte ironin i det inlägget? Förstår inte vad som var så fantastiskt med detta? Det var ju inte direkt så att dom promotade flashback med detta. Var väll snarare en peak om att flashback är en riktig skvallersida... Och det är det väll också för dom flesta som inte orkar läsa igenom en tråd utan helt okritiskt kollar igenom rubrik och TS inlägg...
2011-02-14, 15:04
  #86
Medlem
Stora frågetecknet från mig är om han verkligen har läst det på flashback?
Har sökt och kollat runt men inte hittat något om det. Nån som vet om det har diskuterats kring det?
Vore lite komiskt isåfall.
2011-02-14, 16:47
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowalicious
Stora frågetecknet från mig är om han verkligen har läst det på flashback?
Har sökt och kollat runt men inte hittat något om det. Nån som vet om det har diskuterats kring det?
Vore lite komiskt isåfall.

Har inte hittat något, men påverkar detta fb positivt eller negativt?
2011-02-14, 16:55
  #88
Medlem
efterbliven.svensks avatar
Det påverkar Solsidans publicitet uppåt lite extra, kanske till och med lite extra klickningar på TV4play.se så de kan ta ännu mer betalt för reklamer på just solsidan klippen osv
2011-02-14, 17:29
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Flashback ska inte beblanda sig med solsidan. Fan!


jag håller med, fyfan sicket lågvattenmärke
2011-02-14, 17:39
  #90
Medlem
säkert flashback som har betalat för att få den reklamen = )
2011-02-14, 17:41
  #91
Medlem
debbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
säkert flashback som har betalat för att få den reklamen = )

Ja, det låter ju verkligen som något flashback skulle göra.

Det var väl kul att det nämndes och det får flashback att framstå som mer normalt (jämfört med tidigare syner då det endast var pedofiler, nazister och annat pack som hängde på flashback).
2011-02-14, 17:59
  #92
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
säkert flashback som har betalat för att få den reklamen = )
Tror du inte dom som beställt "reklamen" hade velat att flashback skulle framstå som positivt? Innebörden av replikerna är ju knappast att fb är seriöst, tvärtom är det en syrlig känga mot fb vilket inte många verkar förstå vilket ger hela grejen än mer edge.
2011-02-14, 18:09
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Tror du inte dom som beställt "reklamen" hade velat att flashback skulle framstå som positivt? Innebörden av replikerna är ju knappast att fb är seriöst, tvärtom är det en syrlig känga mot fb vilket inte många verkar förstå vilket ger hela grejen än mer edge.

ja det var störigt som fan... jag har nog läst mer sanningar på flashback än någon annanstans.. äcklig jävla misskreditering av pk-etablissemanget i vanlig ordning.
2011-02-14, 18:11
  #94
Medlem
DySas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjefisk
Har inte hittat något, men påverkar detta fb positivt eller negativt?

Det beror ju på hur man ser det lite.

Det var ju inte så positivt det dem nämnde men det är en lite "Dem som vet dem vet" situation känner jag, vi som "hänger" här vet, alla andra har ju ingen aning egentligen.
2011-02-14, 18:30
  #95
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Han svarar "Jaha, och då är det sant?" vilket ger en helt annan poäng än den du skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Han sa väl 'jaha, och då är det ju sant.'? Med sarkasm i tonläget.

Han säger "Jaha. Jamen då äre ju sant?" med sarkasm i tonläget.
2011-02-14, 18:36
  #96
Medlem
Solsidan - "Jag läste det på Flashback"
http://www.youtube.com/watch?v=fP4D2M2y-bE

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback