2011-08-29, 21:04
Medlem
lepricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welzer
Skickade ett mail för drygt en vecka sen till kundtjänst angående om uppsägning av mobilabonnemanget:

"Hej!

Tack för ditt mail!
Vad tråkigt att du vill säga upp ditt abonnemang men självklart ska vi även göra detta så bra som möjligt för dig. Då vi behöver stämma av en del uppgifter vid en uppsägning vill vi att du kontaktar oss via telefon 020-222 222 mellan kl 8-19 en vardag."

Nu undrar jag vad ni behöver för uppgifter så jag kan ta med dessa till jobbet så jag kan ringa därifrån

Det man behöver är personnr egentligen om abg då står på dig
Citera
2011-08-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepricon
Det man behöver är personnr egentligen om abg då står på dig

Men yey, kunde hon inte bara ha skrivit det... :P
Om man säger upp abonnemanget, låt oss säga fr.o.m. imorgon. Kommer numret att inaktiveras och man får en slutfaktura för uppsägningstiden eller kan man använda sig av abonnemanget fram tills uppsägningstiden har löpt ut?
Citera
2011-08-29, 21:16
Medlem
lepricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welzer
Men yey, kunde hon inte bara ha skrivit det... :P
Om man säger upp abonnemanget, låt oss säga fr.o.m. imorgon. Kommer numret att inaktiveras och man får en slutfaktura för uppsägningstiden eller kan man använda sig av abonnemanget fram tills uppsägningstiden har löpt ut?

Tar du slutfaktura så inaktiveras det direkt, flyttar du ut nr be dem isf släppa på en spärr så får du slutfaktura på 3 månader när nummret flýttas ut. säger du upp det med 3 månader så kan du använda det under tiden
Citera
2011-08-29, 21:21
Medlem
Pilsnerologs avatar
Är brudarna på Säljsupport lika heta som dom låter ?
Citera
2011-08-29, 21:40
Medlem
Citat:
Tar du slutfaktura så inaktiveras det direkt, flyttar du ut nr be dem isf släppa på en spärr så får du slutfaktura på 3 månader när nummret flýttas ut. säger du upp det med 3 månader så kan du använda det under tiden

Okej, då vet jag! Tackar för svaren!
Citera
2011-08-30, 00:22
Medlem
lepricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Är brudarna på Säljsupport lika heta som dom låter ?

Många av dem är
Citera
2011-08-30, 01:46
Medlem
Back in action, hade glömt mitt lösenord.
Citera
2011-09-01, 01:26
Medlem
Arbetarbroders avatar
Två trådar sammanfogade //Mod
Citera
2011-09-01, 11:12
Medlem
lepricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Två trådar sammanfogade //Mod

Tackar!
Citera
2011-09-01, 14:49
Medlem
Lämnade in min HTC Desire för reparation i juni, tog 2 månader innan jag fick tillbaka den och då hade de bytt ut i princip hela mobilen förutom displayen och skalet. När jag fick tillbaka den var det samma fel som innan (den tappar kontakten med minneskortet och stänger av sig lite då och då), fick frågan om jag ville lämna in den igen men jag väntade med det. Igår lade även kameran + blixten av (bör tilläggas att mobilen är precis 1 år gammal). Ska lämna in den på reparation, igen, till helgen. Min fråga är då när jag kan kräva en ny mobil? Går det att reklamera mobilen? Är skapligt less på att den strular och går sönder hela tiden.
Citera
2011-09-01, 15:06
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Testade nu.. funkar inte som du säger :S ska ta mig en närmare kik på detta å lägga de som "förslag?:S"

Vi har 6 Telenor Kontant-kort och alla uppvisar samma fel. Jag tror inte att vi är utsatta för nån komplott utan det är nog ett reellt fel.
Citera
2011-09-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazerhesdt
Lämnade in min HTC Desire för reparation i juni, tog 2 månader innan jag fick tillbaka den och då hade de bytt ut i princip hela mobilen förutom displayen och skalet. När jag fick tillbaka den var det samma fel som innan (den tappar kontakten med minneskortet och stänger av sig lite då och då), fick frågan om jag ville lämna in den igen men jag väntade med det. Igår lade även kameran + blixten av (bör tilläggas att mobilen är precis 1 år gammal). Ska lämna in den på reparation, igen, till helgen. Min fråga är då när jag kan kräva en ny mobil? Går det att reklamera mobilen? Är skapligt less på att den strular och går sönder hela tiden.

Som regel brukar telefonen bli utbytt om det blir en tredje reperation. Dock är det helt och hållet serviceverkstaden som tar det beslutet, så det är olika från fall till fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in