2011-02-13, 17:10
Medlem
Vart får man tag i en Vista Home Basic OEM skiva?

Polarens dator krashade så skulle behöva installera om skiten.
Citera
2011-02-13, 17:12
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
1: Piratbukten

2: Microsoft
Citera
2011-02-13, 17:14
Medlem
Charles.Bronsons avatar
uppgradera till windows 7 istället.när det ändå är kraschat
Citera
2011-02-13, 17:17
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson

TS: Detta finns även på piratbukten.
Citera
2011-02-13, 17:23
Medlem
http://www.thepiratbay.org/
Citera
2011-02-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson

Hur funkar det att uppgradera med OEM ? Vad ska man köpa då?

Pb är ett alternativ men har lagt ner det pga paranoja
Vill inte ta några risker åt en polare
Citera
2011-02-13, 23:05
Medlem
hasenfrasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longen
Pb är ett alternativ men har lagt ner det pga paranoja

Tanka från torrents där källans användarnamn har en färglagd dödskalle bredvid sig, de har visat sig pålitliga över lång tid och får titlarna "trusted" eller "vip" av TPB admins. Kör på W7 och använd DAZ LOADER för att fixa tjafset från Microsoft.
Citera
2012-01-12, 00:45
Medlem
bump!

orkade inte skapa en ny tråd så lånar denna, har samma problem som TS, datorn e helt paj i normalt läge så sitter i "felsäkert läg med nätverk" o kör just nu, måste ominstallera operativsyst, men har ingen skiva, har varit på piratebay o kollat vad som finns att ladda ner men såg att ngn här över skrivit att "uppdatera till w7 när du ändå håller på"..typ..kan man alltså ominstallera hela skiten med ett helt nytt operativsystem när de aldrig funnits förr på datorn?

te.x om jag laddar hem de från piratebay (w7) som .isofil, bränenr ut de på en dvd, o sen kör den skivan vid uppstart så den installerar w7, funkar de att göra på min dator som e en w vista just nu?

el måste jag göra ngt annat?

plus den nyckeln jag har e ju till vistasystemet, e dom programmen man laddar ner från PB redan knäckta så man itne behöver nyckel?
Senast redigerad av gunsmokey 2012-01-12 kl. 00:47.
Citera
2012-01-12, 07:58
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunsmokey
te.x om jag laddar hem de från piratebay (w7) som .isofil, bränenr ut de på en dvd, o sen kör den skivan vid uppstart så den installerar w7, funkar de att göra på min dator som e en w vista just nu?

Frågor som har varit uppe flertal gånger. Men för att sätta ett svar så är det ett Ja.

Citat:
plus den nyckeln jag har e ju till vistasystemet, e dom programmen man laddar ner från PB redan knäckta så man itne behöver nyckel?

Oftast, men för att du ska får mer svar så finner du tips och annat i denna tråd -> https://www.flashback.org/t1026161
Citera
2012-01-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Frågor som har varit uppe flertal gånger. Men för att sätta ett svar så är det ett Ja.

Oftast, men för att du ska får mer svar så finner du tips och annat i denna tråd -> https://www.flashback.org/t1026161

ok grymt, tack så jättemycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in