• 1
  • 2
2011-02-13, 15:49
Medlem
insidelights avatar
tjena

Det r s att jag har en tendens till att f jkligt rda gon. Jag har aldrig ftt ntt riktigt
konkret svar p om det funkar med nezeril. Nr jag menar nezeril s tnker jag p vanliga engngsbehllare fr fr vuxna som man kan droppa frsiktigt ner i gat.
Sen hur r det med biverkningarna om man gr det svider det mycket eller? hur lngt innan eller efter ska man ta det?

Sedan s undrar jag om det funkar med allergigondroppar fr dom vet jag snker rdnaden i gonen?

ni fr urskta jag r inte den bsta skrivaren
Citera
2011-02-13, 15:52
Medlem
danneohs avatar
Engngsbehllare vet jag inte vad det r, men vanlig nsspray (nezeril) fungerar jtte bra, vet inte hur skadligt det r fr gonen men det svider s in i helvete.
Citera
2011-02-13, 15:58
Medlem
Supersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insidelight
tjena

Det r s att jag har en tendens till att f jkligt rda gon. Jag har aldrig ftt ntt riktigt
konkret svar p om det funkar med nezeril. Nr jag menar nezeril s tnker jag p vanliga engngsbehllare fr fr vuxna som man kan droppa frsiktigt ner i gat.
Sen hur r det med biverkningarna om man gr det svider det mycket eller? hur lngt innan eller efter ska man ta det?

Sedan s undrar jag om det funkar med allergigondroppar fr dom vet jag snker rdnaden i gonen?

ni fr urskta jag r inte den bsta skrivaren

Det funkar nog men det r nog inte att rekommendera pga doseringsproblem och risk fr reaktioner p konserveringsmedlet. Allergimedel hjlper mot allergin och drmed blir gonen mindre rda, s det funkar nog inte om du inte r allergisk mot cannabis
Citera
2011-02-13, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insidelight
svider det mycket eller?
ja som in t helvete!
Citera
2011-02-13, 16:08
Medlem
insidelights avatar
haha n du som tur r s r jag inte allergisk mot cannabis
Citera
2011-02-13, 16:13
Medlem
Sailans avatar
Kp cleareyes
Citera
2011-02-13, 16:22
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
ja som in t helvete!

Tycker inte det svider alls.
Citera
2011-02-13, 16:28
Avstngd
jag har anvnt bla nezeril i 10r o det funkar perfekt, svider i brjan men fyller sin
funktion till 100%!
Citera
2011-02-13, 16:31
Medlem
Spoonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailan
Kp cleareyes

Varfr? Det r bra mycket dyrare?

Nezeril funkar utmrkt fr mig och mina polare, anvnder Nezeril fr barn. Det svider till lite nr du tar det men det frsvinner ganska kvickt.

Ha de!
Citera
2011-02-13, 16:37
Medlem
Skulle man spruta nssprey rakt i gonen?? Fyfan.... har jvlit obehag med att f saker i eller peta i gonen
Citera
2011-02-13, 19:58
Medlem
fhoshos avatar
Bl nezeril, funkar hur bra som helst, brjade anvnda i fredags, mycket njd.
Fr vanligtvis inte redeyes lngre men nezerilet funkade mot redigt potent rka!
Sprutade kanske 20% utav ett fullt sprut i varje ga, lite obehagligt i brjan men gick ver fort.
Tryckte med andra ord sakta och frsiktigt tills det kom.

Citera
2011-02-13, 20:47
Medlem
big_bobs avatar
Provade spruta nezeril i nsan en gng fr att se om det funkade. Men glmde kolla i spegeln eftert.
S det gller alts att spruta i gat fr att det ska fylla sin funktion vid problem med rda gon?
Trkigt isf fr att jag gillar inte att ha nt annat n mina gon i gonhlorna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in