2011-02-12, 21:55
Medlem
Ja vad anses egentligen? Han är väl rätt störig tycker jag. Har en jobbig speciell, lite nasal röst och är dum o taskig mot brudarna och säger till "say hi to daddy" när nån brud slickar nån snubben rövhål osv. Vad anses om detta?
Citera
2011-02-13, 08:51
Medlem
Ingen kan som Khan Tusion ådagalägga ett iskallt förakt för sina modeller och förklä det i någon slags mysighet ändå. Han kan kalla dem "fucking-piece-of-shit-whore" och få dem att se glada ut och känna sig omhuldade.

En sann konstnär mao, men det är väl så att det krävdes/s en viss grad av trasighet för att ställa upp i t.ex Meatholes som var en helt excellent sajt i sin glans dagar (dvs innan amerikansk moralpolis stängde den) Aldrig har jag sett brudar bli så "slapped around" så totalt och så totalt mindfucked som där. Oerhört upphetsande!
Citera
2011-02-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Ingen kan som Khan Tusion ådagalägga ett iskallt förakt för sina modeller och förklä det i någon slags mysighet ändå. Han kan kalla dem "fucking-piece-of-shit-whore" och få dem att se glada ut och känna sig omhuldade.

En sann konstnär mao, men det är väl så att det krävdes/s en viss grad av trasighet för att ställa upp i t.ex Meatholes som var en helt excellent sajt i sin glans dagar (dvs innan amerikansk moralpolis stängde den) Aldrig har jag sett brudar bli så "slapped around" så totalt och så totalt mindfucked som där. Oerhört upphetsande!

Ashley Blue on Khan Tusion:

http://www.youtube.com/watch?v=vcPLQy5x0VQ

Visste inte ens vad han hette. Men han är väl inte så trevlig eller?
Citera
2011-02-13, 23:31
Medlem
Vem fan är Khan Tusion? Få se lite bilder, Google ger lite alla möjliga resultat.
Citera
2011-02-14, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Ashley Blue on Khan Tusion:

http://www.youtube.com/watch?v=vcPLQy5x0VQ

Visste inte ens vad han hette. Men han är väl inte så trevlig eller?

Hon är en otacksam hora! Hon fick väl betalt, eller?
Klart han inte är trevlig, vad väntar du dig. I like him, han är en gud för oss misogyner!
Citera
2011-02-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Hon är en otacksam hora! Hon fick väl betalt, eller?
Klart han inte är trevlig, vad väntar du dig. I like him, han är en gud för oss misogyner!

Finns det någon video på han? vet inte vem killen är!
Citera
2011-02-14, 23:44
Medlem
Har för mig jag såg Ashley Blue bli stryppt av någon kille med jobbig röst sedan vakna upp gråtandes... Men hittar dock inte videon nu. Ganska vidrig porr förstår inte riktigt poängen.
Citera
2011-02-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobsblandsaft
Finns det någon video på han? vet inte vem killen är!
sök Frank Wank valfri porrsökmotor. Märks på röst, sätt att prata på och beteende att det är han. Hur som helst blev han ganska lam efter att meatholes stängdes ned. Kanske blev skrämd av max hardcores öde eller blev dömd till nån terapi som funkade
Citera
2011-02-16, 23:52
Medlem
Arasones avatar
Dom får betalt. Dom ska tigga och göra som det står i manuset.
Citera
2011-02-17, 01:12
Medlem
http://lh3.ggpht.com/_OiHvrrAChYM/SG...s/IMG_4795.jpg
Citera
2011-02-27, 13:12
Medlem
vad hände med meatholes egentligen? Fan vad svåra de filmerna är att få tag i... tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in