2011-02-12, 17:15
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Vad för positivt kommer det ut av denna debatt?
Vet man aldrig.
Citat:
Nu är det så att vi lever i ett fritt land
Jaså det gör vi, haha.
Citat:
Ni har iallafall gjort det väldigt klart för honom vilket parti som inte stöttar honom.
Vem fan är "ni"?
2011-02-12, 17:15
Medlem
Hur kan ni försvarare av Reinfeldt inte förstå att vi bara driver med er, det är såhär ni reagerar när vi gör något och när ni får exakt samma behandling tillbaka så lackar ni ur och blir sura trolololol.
2011-02-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
Ungdomar drar sig ofta till extremer innan de växer upp och inser att verkligheten inte är svart eller vit. Då han knappast lär gå med i AFA så kan jag mycket väl tänka mig att han lockats lite av det högerextrema, men som sagt. Grabben är bara en omogen 16-åring. Som så många andra.

Så jag föreslår att vi stödjer honom i hans "outande" och önskar honom lycka till i hans uppvaknande. Det kan även vara början på en gryende politisk karriär vi nu får beskåda. Till SD kan han dock inte gå då de aldrig skulle tolerera någon som kallar någon för blatte, men kanske nationaldemokraterna kan varta något?
2011-02-12, 17:18
Medlem
Har en nära släkting som tidigare var nära kompis med denna Erik. Har faktiskt träffat honom en gång.
Han är väldigt skrikig och gillar att stå i centrum, typiskt exempel på bortskämt kändisbarn.
2011-02-12, 17:20
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztah
Svenskar är inget folk, eller ras. Alltså Så är en svenskar en nationalitet. Inget annat. Reinfeldt har aldrig sagt att svenskar inte tillhör sin nationalitet. Reinfeldt är bäst. Ni låtsasnassar är bara pinsamma.
Så termen "svenskar" existerar bara när det gäller medborgarskap?

Sen undrar jag hur man blir en riktig nazist istället för "låtsasnasse", är det en sån som Erik Reinfeltd är?
2011-02-12, 17:22
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
Petzäll är 22 = myndig och dessutom plockar han 60 papp i månaden från skattebetalarna (som nu har blivit en sjukpenning pga för mycket groggfester...). Det är en jävla skillnad skulle jag säga. Klart som fan han ska bevakas. Reinfeldts grabb får för min del vara nynazist, antifascist eller allergiker, jag bryr mig inte om honom. Det är hans far som ska granskas!

Tar vi pengaaspekten så kan man väl säga såsom att vi har nog sämre politiker i riksdagen än Petzäll. Dock så sitter alla i riksdagen av ett skäl att de är invalda genom partiet och därmed folket, dvs demokrati. Så det där är ju inget särskilt bra argument egentligen.

Vi måste ge dom i regeringen lön (eftersom de bestämmer ju själva sin lön haha bra system). Den här händelsen med dess rättegångskostnader var ju dock lite mer onödig.

Rättegång:
Elisabeth Fritz hade yrkat på ersättning för 17,5 h arbete - godkändes inte utan fick istället för 12 h arbete. 9748 kr av skattemedel.

Torben Setterlund ersättning 21 144 kr av skattemedel.

Gösta Bergman ersättning 19 816 kr av skattemedel.

Nästan 50 000 kr i enbart advokatkostnader för staten. Till det tillkommer även domaren, nämndemän, lokaler med mera.. bra investering?
2011-02-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Vad dillar du om, går du på något? Eller är partifunktionär för M? Det diskuteras en dom här, är det något att fövåna sig över när Sveriges största multikulturförspråkare efter Måna visar sig ha en son som använder blatte som skällsord? Frågan är om SD ska försöka sig på en rekrytering här?

WT-SD:arna slår sig för bröstet och tänker:
"Det är väl det vi har sagt hela tiden, blattarna är ska ut! Och nu tycker t.o.m. Sveriges statsministers son som oss, även om han sa det under stridens hetta. Men han tycker egentligen som vi, att blattarna är dumma i huvudet".

Exakt som du gör, så tar man för givet att Erik verkligen har sagt dessa ord, fast det inte finns några som helst bevis på att det verkligen hände. Ord står mot ord.
2011-02-12, 17:26
Medlem
Svinhugg85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
men ditt lilla mongo, killen som slog erik reinfeldt hittade på att erik kallat honom jävla blatte för att få ett lindrigare straff.. jag har två andra polare som också var där när det hände dessutom som säger samma sak.. och det jag blir så jävla fittirriterad på är att varför bryr sig alla så mycket om liksom han håller i en jävla cider?!?! och vem bryr sig ifall han har kallat någon blatte (vilket ha inte ens gjorde) AAAAAAH FÅR DAMP
Jag blir illa berörd av att såna som du försöker få det att framstå som att det vara något dåligt att kalla den våldsamma negerjäveln för blatte. Erik Reinfeldt ska ha en eloge, trots att han blev kulturberikad. Det ironiska i sammanhanget är att Erik, som då fått smaka på den verkliga mångkulturen, är från samma familj som en som förnekar att det finns svenskar och som hävdar att andra som hamnar i Eriks situation får skylla sig själva.

Själv hoppas jag att Erik sagt mycket värre saker till negern Imeholm (Kevin?), det kan han gott ha förutom de 8100 kr han skulle betala i skadestånd och de timmar samhällstjänst han fick. Att ge sig på statsministerns son borde iofs omedelbart rendera rådbråkning och stegling, eller iaf kastrering och repatriering till den skithög han hör hemma i.

Erik Reinfeldt i riksdagen för Svenskarnas Parti 2018!
Senast redigerad av Svinhugg85 2011-02-12 kl. 17:33. Anledning: förtydligande
2011-02-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miztah
Svenskar är inget folk, eller ras. Alltså Så är en svenskar en nationalitet. Inget annat. Reinfeldt har aldrig sagt att svenskar inte tillhör sin nationalitet. Reinfeldt är bäst. Ni låtsasnassar är bara pinsamma.

I vilket fall som helst hatar Reinfeldt sin ras/folk/nationalitet och gör sitt bästa för att utota den. Till skillnad mot tex Finland och Danmark.
2011-02-12, 17:28
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Har en nära släkting som tidigare var nära kompis med denna Erik. Har faktiskt träffat honom en gång.
Han är väldigt skrikig och gillar att stå i centrum, typiskt exempel på bortskämt kändisbarn.
Fick du någon ordentlig uppfattning om hans värdegrund? Använde han sig av rasistisk retorik som; vi, svensk, dom, Sverige etc.. ?
2011-02-12, 17:29
Medlem
ozzyruless avatar
Skulle va kul och höra vad Fredrik säger om sin son, värre språkbruk än sd
2011-02-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinhugg85
Jag blir illa berörd av att såna som du försöker få det att framstå som att det vara något dåligt att kalla den våldsamma negerjäveln för blatte. Erik Reinfeldt ska ha en eloge, trots att han blev kulturberikad. Det ironiska i sammanhanget är att Erik, som då fått smaka på den verkliga mångkulturen, är från samma familj som en som förnekar att det finns svenskar och som hävdar att andra som hamnar i Eriks situation får skylla sig själva.

Själv hoppas jag att Erik sagt mycket värre saker till negern Imeholm (Kevin?), det kan han gott ha förutom de 8100 kr han skulle betala i skadestånd och de timmar samhällstjänst han fick. Att ge sig på statsministerns son borde iofs omedelbart rendera rådbråkning och stegling, eller iaf kastrering och repatriering till den skithög han hör hemma i.

Erik Reinfeldt i riksdagen för SvP 2018!

Det jag försöker få fram är att Erik Reinfeldt är inte rasist, han sa inte jävla blatte till killen, vare sig det vore rätt eller fel har jag aldrig kommenterat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in