2011-02-11, 15:37
Medlem
KTKs avatar
Hej, Jo jag har nerladdat ett program som heter (DAM) Download Accelerator Manager på toggle.com.
Man ska visst kunna ladda hem program snabbare är det tänkt. Det gör det då inte för mig iaf.
Nu har jag tagit bort, avinstallerat prorammet helt.

Till problemet: Varje gång jag ska installera ett program nu, går det inte. Länkas bara till en sida som det står: "(DAM) Download Accelerator Manager has added a link to download... press the "back" button to go on browsing.

Jag vill ta bort detta och ladda hem som vanligt genom windows. Nån som vet hur jag ska göra vore jätte tacksamt? Använder goggle crome - som webbläsare
Citera
2011-02-11, 15:41
Medlem
Charles.Bronsons avatar
testa om du kan få bort med Revo
använder den jämnt för att ta bort program

http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.159791
Citera
2011-02-11, 15:44
Medlem
Lifeafterthisones avatar
HubelaHUBELA !
Men skriv mer information, som t.ex. vad för windows version du använder!
Pröva göra en system återställning. 1 vecka innan du laddade ner det ( obvious adware )

Citera
2011-02-11, 15:44
Medlem
uncanny_hoffs avatar
Kolla om du kan avinstallera ifrån din webbläsare (antagligen så är det ett tillägg som fortfarande är kvar).
Citera
2011-02-11, 15:50
Medlem
KTKs avatar
Tack för alla svaren!, har vista basic.
Funderade att byta tillbaka till fox mozilla webbläsare. Men det stod att läsaren skulle
"försöka" återskapa eller flytta över alla länkar som jag hade så jag avstod.
Ska prova med pc för alla osv..
Citera
2011-02-11, 15:52
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Hej, Jo jag har nerladdat ett program som heter (DAM) Download Accelerator Manager på toggle.com.
Man ska visst kunna ladda hem program snabbare är det tänkt. Det gör det då inte för mig iaf.
Nu har jag tagit bort, avinstallerat prorammet helt.

Till problemet: Varje gång jag ska installera ett program nu, går det inte. Länkas bara till en sida som det står: "(DAM) Download Accelerator Manager has added a link to download... press the "back" button to go on browsing.

Jag vill ta bort detta och ladda hem som vanligt genom windows. Nån som vet hur jag ska göra vore jätte tacksamt? Använder goggle crome - som webbläsare
---------------------------------------------------------------------
Nä det blir samma sak med Revo...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in