Hej, Jo jag har nerladdat ett program som heter (DAM) Download Accelerator Manager på toggle.com.
Man ska visst kunna ladda hem program snabbare är det tänkt. Det gör det då inte för mig iaf.
Nu har jag tagit bort, avinstallerat prorammet helt.
Till problemet: Varje gång jag ska installera ett program nu, går det inte. Länkas bara till en sida som det står: "(DAM) Download Accelerator Manager has added a link to download... press the "back" button to go on browsing.
Jag vill ta bort detta och ladda hem som vanligt genom windows. Nån som vet hur jag ska göra vore jätte tacksamt? Använder goggle crome - som webbläsare
HubelaHUBELA !
Men skriv mer information, som t.ex. vad för windows version du använder!
Pröva göra en system återställning. 1 vecka innan du laddade ner det ( obvious adware )
Tack för alla svaren!, har vista basic.
Funderade att byta tillbaka till fox mozilla webbläsare. Men det stod att läsaren skulle
"försöka" återskapa eller flytta över alla länkar som jag hade så jag avstod.
Ska prova med pc för alla osv..
Hej, Jo jag har nerladdat ett program som heter (DAM) Download Accelerator Manager på toggle.com.
Man ska visst kunna ladda hem program snabbare är det tänkt. Det gör det då inte för mig iaf.
Nu har jag tagit bort, avinstallerat prorammet helt.
Till problemet: Varje gång jag ska installera ett program nu, går det inte. Länkas bara till en sida som det står: "(DAM) Download Accelerator Manager has added a link to download... press the "back" button to go on browsing.
Jag vill ta bort detta och ladda hem som vanligt genom windows. Nån som vet hur jag ska göra vore jätte tacksamt? Använder goggle crome - som webbläsare
---------------------------------------------------------------------
Nä det blir samma sak med Revo...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!