2011-02-11, 15:05
Medlem
femforfems avatar
Några lustigkurrar har gjort en patetisk blogg där dom skriver "skvaller" om ungdomar i staden Skellefteå.

Skvaller som t.ex : David Svensson och Sandra Andersson gjorde slut igår, dom gjorde tydligen slut för att David var för dålig i sängen.

Jag nämns inte i bloggen och bor inte heller i skellefteå.

Till frågan:Dom har lagt en mailadress där dom vill ha tips om intressant skvaller och jag är nu intresserad av att veta vilka dessa är då bloggen inte ens är kul skvaller, de dom skriver vet dom flesta som inte bor under en sten. Mailadressen är skellefteskvaller@live.se och undrar nu om någon kan spåra eller ge mig tips på hur jag spårar dessa nolife fjortisar.

Bloggadressen om någon är intresserad: http://skvalleriskellefte.blogg.se/
Senast redigerad av femforfem 2011-02-11 kl. 15:10.
Citera
2011-02-11, 15:13
Medlem
- Tydligen ska en av anledningarna vara att Kevin tröttnat på att Vera aldrig ville ha sex, men det verkar som dom fortfarande är goda vänner.

... Oj vad intressant.
Citera
2011-02-11, 15:19
Medlem
Shifthappenss avatar
Kommer dessa människor bli kallad gossip-girl generationen tro? Intressant att fler och flera av dessa bloggar dyker upp. Ett litet internetfenomen. Hänt-extra, för och om, knegare.
Citera
2011-02-11, 15:22
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifthappens
Kommer dessa människor bli kallad gossip-girl generationen tro? Intressant att fler och flera av dessa bloggar dyker upp. Ett litet internetfenomen. Hänt-extra, för och om, knegare.
Dock är ju hänt-extra bra mycket intressantare än denna skit. Vem fan bryr sig om vilka som har vart tillsammans och gjort slut?
Synd att namnet FAILBLOG redan var taget. det skulle passa perfekt på denna annars tycker jag!
Citera
2011-02-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femforfem
Jag nämns inte i bloggen och bor inte heller i skellefteå. .... de dom skriver vet dom flesta som inte bor under en sten.
Så du är alltså någon utomstående som forskar om fjortislivet i Skellefteå? Annars har jag svårt att förstå hur du kan känna till något av det som står där.
Citera
2011-02-11, 18:27
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Så du är alltså någon utomstående som forskar om fjortislivet i Skellefteå? Annars har jag svårt att förstå hur du kan känna till något av det som står där.
Nej inte direkt. bor 10 mil därifrån men går skola där och känner rätt många där, vet vilka dom flesta som nämns i bloggen är oxo dock ingen jag umgås med.
Citera
2011-02-11, 18:49
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femforfem
Dock är ju hänt-extra bra mycket intressantare än denna skit. Vem fan bryr sig om vilka som har vart tillsammans och gjort slut?
Synd att namnet FAILBLOG redan var taget. det skulle passa perfekt på denna annars tycker jag!

Haha sant sant
Citera
2011-02-13, 13:20
Medlem
invisuss avatar
Du får nog ta och maila en trojan till adressen, bör ju vara det lättaste sättet tycker jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in