• 1
  • 2
2011-03-25, 14:32
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Blir lite rädd när jag läser om detta maffiga upplägg med diverse mängd prepparat..

Har du slutat med de olika antideppmedicinerna?

Varför ska du ligga på så Överdrivet lågt kcalintag?
Citera
2011-03-25, 17:03
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IseeYouu
Vilket überkasst upplägg. Vet du ens hur DNP fungerar? Skippa DNPt istället, och kör på.

Ja lite lagomt vet jag bla att det är en oxidativ frikopplare och kroppen kan inte lagra kolhydrater i dnp utan det blir värme ist. Och då verkar det kanske korkat, men bengtzz svarade mig i en post att ju mindre näringsintag under DNP bruk, desto mer förbränning. Men kom gärna med tipps, tänkte mest prova och se vad som händer
Citera
2011-03-25, 17:09
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Blir lite rädd när jag läser om detta maffiga upplägg med diverse mängd prepparat..

Har du slutat med de olika antideppmedicinerna?

Varför ska du ligga på så Överdrivet lågt kcalintag?

Nej jag går på mina antipsykos/antideppmix.

Jag kände att VLCD inte fungerade riktigt, 5kg på ca 10dagar (fick tillbaks det mesta efter kur) och DNP gav "bara" 5kg minskning på 16 dagar, så varför inte prova ihop? Jag har mycket dnp som bara ligger och kroppen är långt ifrån beachvärdig
Citera
2011-03-25, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVision
Ja lite lagomt vet jag bla att det är en oxidativ frikopplare och kroppen kan inte lagra kolhydrater i dnp utan det blir värme ist. Och då verkar det kanske korkat, men bengtzz svarade mig i en post att ju mindre näringsintag under DNP bruk, desto mer förbränning. Men kom gärna med tipps, tänkte mest prova och se vad som händer

Personligen gick jag ner betydligt mer när jag la till en fuskmåltid bestående av enbart snabba kolhydrater (läs: blandade oboy + mjölk + socker tills det blev en sörja av allt, och hävde sedan i mig detta) gentemot när jag höll mig till mitt uppsatta kalorimål. Visst kommer du gå ner avsevärt snabbt, men jag anser att DNP inte gör sig rätt i ditt tänka upplägg, därför kan du likagärna exkludera DNP.
Citera
2011-03-25, 20:08
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Personligen gick jag ner betydligt mer när jag la till en fuskmåltid bestående av enbart snabba kolhydrater (läs: blandade oboy + mjölk + socker tills det blev en sörja av allt, och hävde sedan i mig detta) gentemot när jag höll mig till mitt uppsatta kalorimål. Visst kommer du gå ner avsevärt snabbt, men jag anser att DNP inte gör sig rätt i ditt tänka upplägg, därför kan du likagärna exkludera DNP.

Vet att Plomeros sade att kladdkaka fungerade för honom under DNP-kur, lite samma stuk.
Tror att det kan vara rätt men jag är ändå nyfiken på vad som händer och jag har ca 30st 200mg powder innan jag ska prova mina crystal 200mg som också ligger på lager
Citera
2011-03-25, 20:29
Bannlyst
Citat:
Vet att Plomeros sade att kladdkaka fungerade för honom under DNP-kur, lite samma stuk.
Tror att det kan vara rätt men jag är ändå nyfiken på vad som händer och jag har ca 30st 200mg powder innan jag ska prova mina crystal 200mg som också ligger på lager

Absolut, du kan helt klart experimentera med saken. Jag menar, det är inte din första DNP-runda, hehe. Men pröva gärna det jag skrev, vore kul om någon upplevde samma sak som mig och plommonet.
Citera
2011-03-26, 10:52
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:

Om jag hade legat på ett så lågt kcalintag hade jag ätit mer näringsrika kolhydrater. Iaf frukt eller liknande.
Citera
2011-03-26, 10:54
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Lycka till med deffen iaf
Citera
2011-03-26, 13:28
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Lycka till med deffen iaf

Tack
Citera
2011-03-28, 21:49
Medlem
DeVisions avatar
200mg DNP på morgonen med 40mcg Clen. Jag körde första testo/deca stick igår, har fått byta plats pga av en abse-ss i låret, det gick bra men aldeles för nära en nerv (och nej jag kör inte glute, livrädd för vissa nerver där)
Riktigt ont att gå och förkylningskänslor men det känner jag igen sen förut av DL.

Skulle inte erkänna dagens bravader men här är vi ju alla kompisar!
Sitter och knaprar 10mg (20st 0,5) xanor och dricker cider, några 7:0or, ska vara bra med dnp har jag hört Jag måste slicka såren :/

Nej men jag blev blåst at en
indvandrarkille på över 8000:- som skulle till xanor så att min sömn skulle bli änglalik.
Skulden är till salu för 2k, dvs jag behöver bara 2000:- men vetat att killen led OK mycket och ni får resten på 6000:- låter bra i min bok.

Ingen sjukgymnastik och oseriös start!
Men jag ska bättra mig, jag lovar mig.
Citera
2011-03-30, 19:18
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
200mg DNP på morgonen med 40mcg Clen. Jag körde första testo/deca stick igår, har fått byta plats pga av en abse-ss i låret, det gick bra men aldeles för nära en nerv (och nej jag kör inte glute, livrädd för vissa nerver där)
Riktigt ont att gå och förkylningskänslor men det känner jag igen sen förut av DL.

Skulle inte erkänna dagens bravader men här är vi ju alla kompisar!
Sitter och knaprar 10mg (20st 0,5) xanor och dricker cider, några 7:0or, ska vara bra med dnp har jag hört Jag måste slicka såren :/

Nej men jag blev blåst at en
indvandrarkille på över 8000:- som skulle till xanor så att min sömn skulle bli änglalik.
Skulden är till salu för 2k, dvs jag behöver bara 2000:- men vetat att killen led OK mycket och ni får resten på 6000:- låter bra i min bok.

Ingen sjukgymnastik och oseriös start!
Men jag ska bättra mig, jag lovar mig.

Jag var ute och gick sakta 90min och får ont i rygen efteråt
Kanska simma kan vara ngt???
Jag ska försöka snickra ihop ett kombineringsprog mellan gym och rehah. Några tips?
Citera
2015-07-30, 13:21
Medlem
Hur gick det sen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem