2011-02-11, 15:16
Medlem
AoE3#1s avatar
Ingen tjej lär titta i ditt öra efter finnar.
Citera
2011-02-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
tjena har under senaste tid känt att de är lite svullet i ena örat och hållt på pressa då o då ida fick ja upp lite skit om man säger så (som när man pressar ut andra saker ex näsan så kommer de ut vit skit )
polmaskar tror jag att det heter men nu har de fuckat sig rejält kolla in i örat via 2 speglar och märkte att de va svullet och att de nåt rött som poppat upp :S o jaa örat ser ut som skit nu när ja har krigat med det i en jävla tid ;/ någon som vet vafan detta är och vet om ja kan klämma ut skiten?

http://www.speedyshare.com/files/26802173/_ra.JPG

Hade likadant, hjälper inte om du klämmer, jag klämde min flera gånger, den var kvar, tog ungefär 3 veckor innan den försvann, jävligt irriterande
Citera
2011-02-11, 16:11
Medlem
Platiniums avatar
Det ser mer ut som en fistel men det kan säkert mycket väl vara en finne..
Citera
2011-02-11, 16:23
Medlem
dunderhuvuds avatar
Skulle kunna vara en böld
Citera
2011-02-11, 16:49
Medlem
Börja inte peta och dona med bölden nu så det inte blir infekterat utan låt det bara försvinna av sig själv!
Citera
2011-02-11, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predox
Helvete vad dåligt man mår efter sett det dära..
Jag tycker dom där videorna är hur intressanta som helst! Det ser oerhört skönt ut att rensa öron/näsa på sig själv sådär. Får en "må bra känsla" av att se på dom där.
Citera
2011-02-11, 17:14
Medlem
Gå till en doktor eller dylikt, ingen höjdare att gå runt å va osäker!
Citera
2011-02-11, 18:05
Medlem
Bagdads avatar
ser ju ut som en finne, kläm ut skiten bara, kleta på lite helosan.
Citera
2011-02-11, 19:05
Medlem
cannaBes avatar
Ta en kulspetspenna och tryck. Själva pennan ska inte vara framme alltså, du vill använda hålet till att bilda tryck runt "finnen".
Citera
2011-02-11, 20:41
Medlem
Tycker inte att det ser ut som en finne. Är det en finne är den väldigt irriterad och du gör nog bäst i att låta den vara.

Mitt tips är att du låter den vara tills på måndag och då ringer du för att få en tid hos läkaren.
Citera
2011-02-11, 22:43
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Ta en kulspetspenna och tryck. Själva pennan ska inte vara framme alltså, du vill använda hålet till att bilda tryck runt "finnen".

Pennhålet är för litet, såg du inte bilden?

Finne, det börjar se Inflammerat ut.
Citera
2011-02-12, 00:09
Medlem
Vanillababes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
tjena har under senaste tid känt att de är lite svullet i ena örat och hållt på pressa då o då ida fick ja upp lite skit om man säger så (som när man pressar ut andra saker ex näsan så kommer de ut vit skit )
polmaskar tror jag att det heter men nu har de fuckat sig rejält kolla in i örat via 2 speglar och märkte att de va svullet och att de nåt rött som poppat upp :S o jaa örat ser ut som skit nu när ja har krigat med det i en jävla tid ;/ någon som vet vafan detta är och vet om ja kan klämma ut skiten?

http://www.speedyshare.com/files/26802173/_ra.JPG

Gör så här, sterilisera en nål och en tång (förslagsvis näbbtång). Gör hål ordentligt på finnen/bölden/vad det nu är. Sen ber du en polare placera tången runt finnen och klämma utav helvete. Kommer det inte ut då... då är det ingen finne.
Tvätta sedan rikligt med tvättsprit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in