2011-02-12, 15:34
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Så när folk med "svenskvänliga" (vi låtsas att Sverigedemokrater är det) åsikter börjar klaga på brist på fritidsgårdar och att alla vi svenskar är rasister och får medhåll av likasinnade och menar det ironiskt så är det OT?
Om klagan på brist på fritidsgårdar hör till ämnet eller inte beror på ämnet.
Om de får en massa medhåll med ryggdunkningar så är detta naturligtvis OT, +1r är aldrig uppskattade.
Citera
2011-02-25, 16:22
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor

Så jävla kul är det inte att modda en pajkastartråd, då blir det så att man förlitar sig mycket på rp.

Ja.

Då är det väl för helvete bara att komma in i matchen och inse att man tagit på sig ansvaret som moderator helt frivilligt! Det är väl för helvete ingen som har tvingat någon att bli moderator?

Ja.

Har man tagit på sig ansvaret som moderator att stimulera trådarna så är det väl bara att gilla läget och försöka att moderera så rättvist som möjligt. Håller du inte med mig i den frågan? Om man tycker att det är "kul" att moderera hör väl inte hit eftersom man har ansvaret att hålla rätt stimulans i tråden oavsett om man är SD-anhängare eller sosse. Håller du inte med mig i den frågan?

Ja.

Ditt svar var så urbota korkat att jag inte tänker kommentera det ytterligare. Du får nöja dig med det jag redan uttryckt ovan. Har du invändningar så tycker jag att vi ska ta det via PM i fortsättningen!

Ja.
Citera
2011-02-25, 16:57
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
Ja.

Då är det väl för helvete bara att komma in i matchen och inse att man tagit på sig ansvaret som moderator helt frivilligt! Det är väl för helvete ingen som har tvingat någon att bli moderator?

Ja.

Har man tagit på sig ansvaret som moderator att stimulera trådarna så är det väl bara att gilla läget och försöka att moderera så rättvist som möjligt. Håller du inte med mig i den frågan? Om man tycker att det är "kul" att moderera hör väl inte hit eftersom man har ansvaret att hålla rätt stimulans i tråden oavsett om man är SD-anhängare eller sosse. Håller du inte med mig i den frågan?

Ja.

Ditt svar var så urbota korkat att jag inte tänker kommentera det ytterligare. Du får nöja dig med det jag redan uttryckt ovan. Har du invändningar så tycker jag att vi ska ta det via PM i fortsättningen!

Ja.

Man behöver inte ett ja mellan varje stycke.

Att en mod tagit på sig jobbet frivilligt innebär inte att en behöver stå ut med skit som bryter mot reglerna.
Citera
2011-02-25, 19:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Tar till lipen"? Vad innebär det? Kan det vara så att de finner diskussionen meningslös?
Citera
2011-02-25, 22:40
Medlem
Johnny Wadds avatar
Mest troligt är givetvis att moderatorn är sverigedemokrat och har svårt med objektiviteten.
Citera
2011-02-25, 22:52
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Mest troligt är givetvis att moderatorn är sverigedemokrat och har svårt med objektiviteten.

Och det påståendet grundar du på vad? Tror dock att du var ironisk
Citera
2011-02-25, 23:06
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Och det påståendet grundar du på vad? Tror dock att du var ironisk

En majoritet av skribenterna på PI forumet är sverigedemokrater, därför är det troligt att samma förhållande råder bland dom som modererar inte sant?!
Citera
2011-02-25, 23:11
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
En majoritet av skribenterna på PI forumet är sverigedemokrater, därför är det troligt att samma förhållande råder bland dom som modererar inte sant?!

Moderatorernas politiska ställningstaganden skall inte påverka deras objektivitet när det kommer till modererandet. Om det ändå skulle göra det skulle det uppdagas tämligen snabbt. Sedan ställer jag mig också väldigt tvivlande till att majoriteten av moderatorerna i PI är Sverigedemokrater, den här är det åtminstone inte.
Citera
2011-02-25, 23:13
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:

Nej det är inte sant. Vad jag sett så håller moderatorerna i PI och PU sina egna politiska åsikter borta från själva modereringen. Det som de säger som användare är en annan femma, men detta är inte att blandas med de uttalanden som de gör som moderatorer.
Citera
2011-02-25, 23:16
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Moderatorernas politiska ställningstaganden skall inte påverka deras objektivitet när det kommer till modererandet. Om det ändå skulle göra det skulle det uppdagas tämligen snabbt. Sedan ställer jag mig också väldigt tvivlande till att majoriteten av moderatorerna i PI är Sverigedemokrater, den här är det åtminstone inte.

Klart det inte ska
Citera
2011-02-25, 23:22
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Klart det inte ska

Nu förstår jag inte vad du insinuerar med det, men det ska inte och gör inte det. Om du anser annat så är det ren och skär inbillning.
Citera
2011-02-25, 23:25
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Klart det inte ska

Men om du nu påstår att det finns "politiskt korruption" inom moderatorskåren, så kan du väl slänga fram exempel på sådant beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in