Citat:
Ursprungligen postat av Offsure
Går gärna till attack mot andra? Utveckla gärna. Självklart raderas OT-inlägg, och de inlägg som besvarar OT-inlägg är i de allra flesta fall även de OT-inlägg.
Det beror på att du inte ställde en seriös fråga, i alla fall inte angående det raderade inlägget som du publicerade i denna trådstart.
"Applåder"? "Rädda"? Jag tror att du föreställer dig reaktioner snarare än att du objektivt har observerat dem ske. Likväl som jag raderar OT-inlägg likt ditt, raderar jag t.ex. prat om SD när det inte är relevant till diskussionen. Men eftersom det skrivs så många inlägg i PI att det inte går att läsa allt, uppskattas naturligtvis inskickade rapporter på OT-inlägg. De behandlas.
Först och främst definiera trådens frågeställning ( där du lekte hitler)
https://www.flashback.org/t1452359
Enbart för att man slänger in ett frågetecken i en tråd så blir det inte en frågeställning.
En del av mina trådar har brutalt stängts medan SD anhängares gärnas får vara kvar.
Så när man ser att det inte finns någon direkt frågeställning så är det svårt att kalla något för OT.
Ska vi se till OT så kan vi se till inlägg två i denna tråd där personen går till personangrepp mot mig. Hade jag gjort så hade detta renderat en tillsägelse. Men här surprise surprise så spelar det ingen roll.
För det andra behövs det lite mer humor på flashback, ironi är en sund form av humor och visar på en intellektuell förmåga, kan förstå om moderatorerna tycker detta är svårt att förstå
Applåder och rekationer = är t ex meddelanden som bifaller ursprungsposten. Det är väl inte så svårt att förstå?
Så släpp lite på mein kamp boken och kom in i matchen.
Moderatorernas skräck
Bombacci