• 1
  • 2
2011-02-10, 21:49
Medlem
Är det vanligt att folk använder steroider i Norge?

Har för mig att det är lagligt att ha substanserna i blodomloppet

Borde ju va en j*kla massa biffar hos grannarna i väst

Nån som har lite mer insikt än mig?
Citera
2011-02-10, 22:08
Medlem
Ok.
Ja det är inte olagligt att bruka steroider i Norge, hur många som gör det vet jag inte. Gissar på att Sverige har fler brukare än Norge.
Citera
2011-02-11, 09:46
Medlem
På mitt gym i Norge så brukar nästan 80% steroider i någon form.
Citera
2011-02-11, 09:58
Medlem
gringo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algrensbilar

Ja det är vanligt...Gym i norge kan inte bara plocka in dig för tester om du inte har friviligt skrivit på en lista där du godkänner doppingtester samt att du är imot detta =)

Det enda dem gör som jag hittils har upplevt är att dem har sakt åt mig att kanske välja ett annat gym osv....
Skulle nog säga att det är lika många i Norge som använder sig av aas som i sverige om man räknar %.
Citera
2011-02-11, 10:27
Medlem
Det er lov og bruke steroider i Norge. det er forbudt og kjøpe, selge, importere og produsere steroider.Men det er lov og besitte steroider til eget bruk (hvordan man skal få tak i steroider uten og kjøpe, importere eller lage det selv veit jeg ikke), i følge en dom i Norske høyesterett så er grensen på personlig bruk 4000mg/4g.
Citera
2011-02-11, 13:10
Medlem
Fattar inte.. Mördar inte ni i norge era familjer o så då? Här i sverige våldtar vi barn och slår yxor i huvudet på våra föräldrar.

Vi är jordensavskum.
Citera
2011-02-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirrevip
Det er lov og bruke steroider i Norge. det er forbudt og kjøpe, selge, importere og produsere steroider.Men det er lov og besitte steroider til eget bruk (hvordan man skal få tak i steroider uten og kjøpe, importere eller lage det selv veit jeg ikke), i følge en dom i Norske høyesterett så er grensen på personlig bruk 4000mg/4g.
Det är exakt så jag vill ha det i Sverige. Vet du om detta har lett till någon form av problem i Norge? Ökat användande bland ungdomar eller ökat missbruk?
Citera
2012-02-18, 09:58
Medlem
Är det många svenskar som flyttar till Norge för att kura?

Det känns som en idiotsäker plan, jag skulle gärna flytta dit. Nu blir det bara att hitta ett jobb där
Citera
2012-02-18, 11:54
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algrensbilar

Hej!

Jag ställde liknande frågor till en snubbe i Norge som säljer AAS och hans svar var följande;

*Du får ha AAS i blodet, men även hemma i värde av 4400mg sammanlagt.
*Gymmen har all rätt och testa dig, därför man bör hålla sig borta från stora gymkedjor och istället jaga sig till mindre kedjor.
*Polisen gör inte razzior då det ändå är lagligt och bruka där.
*Det är ganska vanligt att folk använder steroider där i någon form.

mvh
Citera
2012-02-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
*Gymmen har all rätt och testa dig, därför man bör hålla sig borta från stora gymkedjor och istället jaga sig till mindre kedjor.

Det borde väl inte spela någon roll för även om man blir testad positivt så är det ju lagligt? Eller har vissa gym någon typ av dopingpolicy där man blir avstängd om man brukar?
Citera
2012-02-18, 13:34
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacobgo
Det borde väl inte spela någon roll för även om man blir testad positivt så är det ju lagligt? Eller har vissa gym någon typ av dopingpolicy där man blir avstängd om man brukar?

Verkar som att det är dopingpolicy som gäller på de större kedjorna vilket leder till avstängning och ev. böteslapp på en fast summa för att du brutit mot deras regler.

mvh
Citera
2012-02-18, 14:18
Medlem
Är i Norge rätt ofta själv, ganska accepterad där jag brukar vara (Drammen). Lätt som fan att få tag på också. Beror nog säkert på alla stora mc-gäng som finns i den staden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in