Citat:
Ursprungligen postat av wearcapefly
Jag skulle inte påstå att det smakade choklad, smakade typ havrekli.
edit: jag har aldrig smakat havrekli, men nutriletten smakade som jag kan tänka mig att havrekli - eller annat kli - smakar.
Hahahah, var nog den närmsta beskrivningen hitils! Verkligen svårtdeffinerad smak.
Ger man inte havrekli som djurfoder förresten?
Citat:
Ursprungligen postat av GrönRos66
Och vad förväntar du dig,, smak av pizza och eller kebab varje gång,, ffs sluta gnäll,vill du gå ner i vikt,, tryck i dig det och håll käft så kommer du tillbaka om 3-4 veckor så kanske vi kan snacka

Jag hade förväntat mig smaken av choklad då det är en stor bild på en brownie på förpackningen. Hur dem nu fick det till havrekli tycker jag är falsk marknadsföring.
Citat:
Ursprungligen postat av Thadius
Hehehe känner igen mig. Försökte mig på en Nutrilett kur och inhandlade alla smaker de hade. Tyckte varenda en smakade bäver och var helt vidriga. Blev tillslut en LCHF diet istället som funkar bra för mig. Fast jag har lite funderingar på att testa Cambridge eller Modifast för att se om de smakar något bättre.

Okej, vad för smak, och hur
smakade den kanske är en relevant fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Ja, du gör rätt. Ja, det ska smaka skit. Ja, vill man gå ner i vikt får man dricka upp skiten. Det finns en anledning till varför det inte smakar marabou vet du.. Det har med energiinnehållet att göra.
Förmodligen, men hur har dem lyckats med deras färdigblandade tro? Smakar som pucko med ett kcal värde på 118!