Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
När de akademiska kvinnorna har tröttnat på sin genusdresserade män så tar biologin över och de vill bli påsatta hårt och passionerat av en skitig och svettig karl som kan bolla dem i luften. Prova att efter jobbet ta en sväng förbi de "finare" kvarteren och kvinnfolket kommer springandes. Kanske, eventuellt - jag garanterar inget - kan vara jag som har skev verklighetsuppfattning

.
haha fast du har nog lite rätt ofta så blir tjejer lite "fnissiga" (om du förstår vad jag menar) när dom snackar med oss på verkstaden
Kommer ihåg en gång på Gymnasiet när en snubbes bil pajade så att den blockerade våran verkstadsport.
Jag såg att han försökte få ingång bilen så jag går ut och frågar om han behöver hjälp han blir mest sur och säger nej.
Hans tjej(antar jag) och en till brud i bilen är helt tvärtom och säger att jag visst ska hjälpa till.
Killen sitter kvar i bilen medans jag och tjejerna står och pratar när jag kollar under huven vad det kan vara för fel på bilen.
iallafall så ser jag att hans tändkabel mellan tändspolen och fördelaren har hoppat av jag sätter dit den igen och ber han starta och så klart så funkar det och dom åker iväg.
När jag kommer in så garvar alla polare och busvisslar jag undrar vad dom håller på med.
Då visar det sig att tjejerna stått och tittat som fan på min rumpa när jag stod och mekade och att polarna hade hört att dom snackade om hur sexigt jag var med byggarbyxor.
när jag kommer hem senare på dagen så hade jag 2 nya "vänner" på facebook som ville träffas HEHE
fast jag bangade ur eftersom jag redan hade en tjej men endå