• 1
  • 2
2011-02-10, 13:18
Medlem
skjutsnutens avatar
Jag har provat att lägga en annons på BM men dom godkänner fan aldrig den fast den är korrekt utförd.

Nån som vet nåt annat ställe där man kan sälja skiten man har över?
2011-02-10, 15:19
Medlem
smokevatrs avatar
svårt är det ju inte om du nu inte måste vara på ett forum just

men ja håller med dig förr var det rena vildavästern på BM , nu skulle ja aldrig få lägga en annons
där precis som hundra andra de tycker sålde mer än "rester" , även om det nu skulle vara just rester
2011-02-10, 15:21
Bannlyst
Fuck pajasledningen på bm, de sitter med händerna så långt upp i tarmen att de trots idoga försök inte skulle klara av att göra ngt rätt överhuvudtaget, typ som kollektivtrafikarbetare!

Lägg bara upp anonnsen i köpes istället och märk den: S
2011-02-10, 15:28
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
Fuck pajasledningen på bm, de sitter med händerna så långt upp i tarmen att de trots idoga försök inte skulle klara av att göra ngt rätt överhuvudtaget, typ som kollektivtrafikarbetare!

Lägg bara upp anonnsen i köpes istället och märk den: S

jo de har sina brister men det är endå en jävligt bra grej dem gör och att göra så kommer stänga
köpes för granskning innan post då med .
2011-02-14, 22:50
Medlem
Wahlberg999s avatar
Jo tack bm är väll lite si och så, har en del karachi susta man vill bli av med men ikke, är väll bara låta skiten ligga kvar och damma

mvh
2011-02-16, 16:48
Medlem
Meliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
På tal om överblivna prepp...

Har sökt runt i land och rike efter:

Hcg
Nolva
Amidex

Någon som kan pma mig om grön shop som HAR DESSA I LAGER...

MM har Nolva och Arimidex
2011-02-16, 16:58
Medlem
ddpp1s avatar
Har faktiskt börjat kolla på en ide på ett nytt forum. Uppbyggt som BM fast med mods som godkänner annonserna dock bara invite. Ungefär samma system som PB har. Självklart ska forumet ligga på server som inte ligger i Sverige samt ha SSL
2011-02-16, 17:41
Medlem
skjutsnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddpp1
Har faktiskt börjat kolla på en ide på ett nytt forum. Uppbyggt som BM fast med mods som godkänner annonserna dock bara invite. Ungefär samma system som PB har. Självklart ska forumet ligga på server som inte ligger i Sverige samt ha SSL

En bra ide. Särskilt om det nu hänt nåt med BM.

Jag har en server det kan ligga på om det nu skulle bli aktuellt samt att jag har en del erfarenhet av att lägga upp såna här grejer. Men problemet är ju att få dit alla människor.
2011-02-16, 18:03
Medlem
Lite saker som skulle behövas om en eventuell BM v2 skulle upprättas:

Server i utlandet med hög prestanda
Målvakt som domänregistrant
Upprätta ett system för att få in folk, tex. BM-medlemmar får registrera sig och får sedan 2 invites att ge bort
Kryptering på forumet
Få dit shopar snabbt
Ett gäng dedikerade mods, som kommer stanna kvar på sidan (byta ut mods är tidskrävande och sänker medlemmarnas förtroende för dem)

Och att de personer som står bakom sidan är med på att det är illegal verksamhet och att den ska va öppen i flera år framöver.
2011-02-16, 18:47
Medlem
ddpp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av five.

Server i utlandet med hög prestanda
Målvakt som domänregistrant
Upprätta ett system för att få in folk, tex. BM-medlemmar får registrera sig och får sedan 2 invites att ge bort
Kryptering på forumet
Få dit shopar snabbt
Ett gäng dedikerade mods, som kommer stanna kvar på sidan (byta ut mods är tidskrävande och sänker medlemmarnas förtroende för dem)

Och att de personer som står bakom sidan är med på att det är illegal verksamhet och att den ska va öppen i flera år framöver.

Det är något sånt jag har tänkt mig. Domän kan man registrera anonymt via flera bolag i till ex Usa. Kryptering sker via SSL
2011-02-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av five.

Bättre ide är att få det genom PB än BM då det är väldigt mycket oseriöst folk redan som det är nu på BM.

Blir det nått med iden så kan du vara vänlig att lägga ett pm
2011-02-16, 19:07
Medlem
FrankMirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddpp1
Det är något sånt jag har tänkt mig. Domän kan man registrera anonymt via flera bolag i till ex Usa. Kryptering sker via SSL

Jaa det funkar ju, men det är ett stort projekt för att få det bra. Gäller att någon med mycket fritid fixar ihop det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in