2011-02-09, 23:49
Medlem
Jag vill ha raka svar.

Mitt mål är att ta livet av mig och jag undrar om jag kommer komma någon vart om jag kombinerar dessa till en överdos ev samtidigt intag av alkohol. Jag vill INTE vakna upp hjärndöd, rullstolsburen, eller bara magpumpad. Jag vill vara säker på att jag kommer att dö.

(ca) 1200 mg Lamotrigin Actavis
(ca) 900 mg Venlafaxin
400 mg Sertralin

Är detta helt meningslöst eller?
Någon som vet?
Citera
2011-02-10, 00:01
Medlem
ninkings avatar
Folk gör det så svårt för sig nuförtiden. Vad hände med att ta ett hett bad och skära sig i vristerna?

Anyhow, gör det inte. Ta först alla pengar du har eller ta en lån och åk till thailand i ett halvår. Sup järnet o låt världen ta död på dig, du har ju ändå inget att förlora?
Citera
2011-02-10, 00:05
Medlem
hestors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latebloomer

Ja.

Varför vill du ta livet av dig?
Citera
2011-02-10, 00:31
Medlem
ingen aning men ta livet av sig är meningslöst oftast det är dom flesta överens om
Citera
2011-02-10, 09:31
Medlem
KiaWs avatar
PoP -> Medicin och Hälsa.

/Mod
Citera
2011-02-10, 10:13
Medlem
Ge fan i att ta livet av dig. Du kommer ångra dig efteråt! (genomtänkt kommentar? )

Skämt åsido, det är klart livet är värt att leva hur illa det än är.

Visst, om döden är paradiset så kanske det är lite drygt att vänta, men utnyttja livet till fullo, för döden kommer vare sig man vill eller inte..
Citera
2011-02-10, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latebloomer
Jag vill ha raka svar.

Mitt mål är att ta livet av mig och jag undrar om jag kommer komma någon vart om jag kombinerar dessa till en överdos ev samtidigt intag av alkohol. Jag vill INTE vakna upp hjärndöd, rullstolsburen, eller bara magpumpad. Jag vill vara säker på att jag kommer att dö.

(ca) 1200 mg Lamotrigin Actavis
(ca) 900 mg Venlafaxin
400 mg Sertralin

Någon som vet?

Det bästa och smärtfria självmordet är att somna in på ett rum fylld av koldioxid(eller kolmonoxid kommer inte ihåg googla kanske) det är 100% chans att dö utan problem.
Många tar livet av sig på detta sätt genom att stoppa typ en gasmask i käften med gasen se på en stor fullmåne och somna in på det sättet.

Finns inte många andra smärtfria metoder med 100% dödlighet.

Varför ska du ens ta livet av dig.. tänk på allt du går miste om, som dina barn? Om du inte alls är sjuk och bara har ett skitigt liv råder jag dig att skita i det här och planera nya vägar.

Om du är dödssjuk så är det nog bäst att gasa ihjäl dig på detta sätt.

Jag har ingen aning om medicinerna där uppe, men du ville ju ha 100% dödlighet så jag hoppas denna tips hjälper dig, men jag vill ju inte att man ska dö.
Citera
2011-02-10, 11:32
Medlem
Eliza CTs avatar
Jag flyttar över tråden till https://www.flashback.org/t594165
Med tanke på preparat så finns mer kunskap där i ämnet.
Mvh
Eliza CT/mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in