2011-02-09, 13:36
Medlem
jag tycks inte kunna uppdatera mitt operativsystem (windows xp SP3) och vet inte riktigt vad jag ska göra uppdateringen heter:

"Säkerhetsuppdatering för Windows XP (KB2360937)"

och det som händer är att jag installerar den, startar om datorn, och sedan måste jag uppdatera igen för att den inte uppdaterats, har gått in på Microsofts hemsida och försökt installera den vägen, men där står det bara att uppdateringen misslyckas. Någon som har en lösning på detta problem?

tack i förväg.
Citera
2011-02-09, 13:38
Medlem
SilentBleedings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdous
jag tycks inte kunna uppdatera mitt operativsystem (windows xp SP3) och vet inte riktigt vad jag ska göra uppdateringen heter:

"Säkerhetsuppdatering för Windows XP (KB2360937)"

och det som händer är att jag installerar den, startar om datorn, och sedan måste jag uppdatera igen för att den inte uppdaterats, har gått in på Microsofts hemsida och försökt installera den vägen, men där står det bara att uppdateringen misslyckas. Någon som har en lösning på detta problem?

tack i förväg.

Har du en äkta Windows skiva som du använde dig av under installationen? kan ju ha att göra med att det är en piratkopia. Skriv gärna svar på min fråga så ska jag nog kunna hjälpa dig.
Citera
2011-02-09, 13:49
Medlem
Windows skivan är äkta, fick den i samband med datorn
Citera
2011-02-09, 18:23
Medlem
hasenfrasens avatar
Tanka hem den manuellt och kör - så kanske du får chans att se vad som knasar.

http://www.microsoft.com/downloads/s...B-B2837CB24834
Citera
2011-02-13, 13:49
Medlem
god, I love flashback..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in