• 1
  • 2
2004-08-24, 13:05
Medlem
Ska med familjen till Karonbeach.

Kan ni rekomendera något "riktigt"massageställe där man även kan få en toppmassage eller mer...

eller finns det något annat spännande man bör smita till?

Tack på förhand
Citera
2004-08-24, 13:14
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceman6

Kan ni rekomendera något "riktigt"massageställe där man även kan få en toppmassage eller mer...

Tack på förhand
"familj" menar du fru och barn då eller?.
Btw ta en tuk-tuk och säg bara massage så ska det ordna sig.
Citera
2004-08-24, 20:39
Medlem
Ghandis avatar
familjen ?

Vad ska dom göra under tiden. Ta med dom.

berättigad fråga

Om man e på semester med sin familj borde man inte va med dom då...?
Om man inte e sonen i familjen då alltså.
Citera
2004-08-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceman6

Tack på förhand

Ta en tuk-tuk till Patong,det tar ca 5-10 min.Säg åt chaffisen att du vill till Christines..Efter vad man hört och läst om det stället så lär man inte gå missbelåten därifrån...
Citera
2004-08-27, 16:23
Medlem
divinebaals avatar
*lol*

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Ta en tuk-tuk till Patong,det tar ca 5-10 min.Säg åt chaffisen att du vill till Christines..Efter vad man hört och läst om det stället så lär man inte gå missbelåten därifrån...

Christine lär verkligen rensa rören på dig!!! Plus du blir ju badad o tvättad på köpet. Men det tar ju minst 90 minuter o då kanske familjen kan bli misstänksam.

Annars, ta med dig tanten på ett vanligt massageställe. Sen går ni in i varsit bås (oftast bara skiljt med tyg) och begär en oljemassage (säg till INNAN så du får rätt massös"). Du får som max ett HJ men det kanske räcker. En del erbjuder extra lite titty.. men inget annat.

Erbjuds det oljemassage och traditionell thaimassage, så är chansen STOR att HJ kan ingå i paketet. Dels slipper du avvikelsen som kan avslöja dig.. sen är det en upplevelse att bli avrunkad i ett rum med frun och/eller flera andra pers i samma rum. *lmao*
Citera
2004-08-28, 11:42
Medlem
Blue Moon

Jag och min familj var i Karon Beach år 2000. Då besökte jag och min fru tillsammans vad som då troligen var det enda massagestället i Karon Beach. Hette Blue Moon och låg vid huvudgatan ca 200 m från stranden. Ett 20-tal tjejer bakom glasruta där vi valde varsin och tillsammans gick in i ett rum där det utfördes sk tvålmassage? och allt övrigt som önskades av mig och min fru.
Citera
2004-08-28, 16:52
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxfactor
Jag och min familj var i Karon Beach år 2000. Då besökte jag och min fru tillsammans vad som då troligen var det enda massagestället i Karon Beach. Hette Blue Moon och låg vid huvudgatan ca 200 m från stranden. Ett 20-tal tjejer bakom glasruta där vi valde varsin och tillsammans gick in i ett rum där det utfördes sk tvålmassage? och allt övrigt som önskades av mig och min fru.

hoho schysst kärring du har
Citera
2004-08-29, 15:07
Medlem
divinebaals avatar
tja..

Christine erbjuder detsamma.. om man nu har den turen att ha en sån tjej med sig!!!!
Citera
2004-08-30, 09:35
Medlem
Ha ha tack grabbar.

Några HJ får väl duga..

/Iceman
Citera
2013-10-21, 22:50
Medlem
Är det någon som har lite mer aktuell information angående det här? Ska ner över nyår med familjen och vill passa på att unna mig något utöver det vanliga
Citera
2019-08-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyraSultanen
Är det någon som har lite mer aktuell information angående det här? Ska ner över nyår med familjen och vill passa på att unna mig något utöver det vanliga

Bumpar tråden...
Citera
2019-08-03, 23:51
Medlem
vid stora rondellen finns allt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto