2011-02-09, 13:18
Bannlyst
Min analys är att det kommer att bli ett veritabelt lämmeltåg av fruktansvärda och makabra händelser som ett resultat av detta.
Jag sitter själv och överväger att tex skjuta huvudet av mig framför ögonen på Kristersson, vid ett väl valt tillfälle, så att han, med egna ögon, får se vad det handlar om.
Senast redigerad av Halfbacks 2011-02-09 kl. 13:22.
Citera
2011-02-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halfbacks
Min analys är att det kommer att bli ett veritabelt lämmeltåg av fruktansvärda och makabra händelser som ett resultat av detta.
Jag sitter själv och överväger att tex skjuta huvudet av mig framför ögonen på Kristersson, vid ett väl valt tillfälle, så att han, med egna ögon, får se vad det handlar om.

Tycker du att det löser några problem? Jag har också mina särintressen, ska jag gå till närmaste minister och skjuta mig i huvudet för att jag aldrig får några pengar?
Citera
2011-02-09, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash
Tycker du att det löser några problem? Jag har också mina särintressen, ska jag gå till närmaste minister och skjuta mig i huvudet för att jag aldrig får några pengar?
Jag gör bara den korrekta logiska analysen att det är kört för mig om man drar in min inkomst.
Mitt liv har alltid sugit så hårt att det inte finns utrymme för ytterligare försämringar.
Klart att det löser problem, det skulle garanterat bli en helt annan ton i media om, alla ni som tycker att vi är latmaskar, får klart för er att vi är extremt annorlunda.
Det skulle i sin tur leda till en annan politisk inställning, i vart fall för oss.
Det är min fasta övertygelse.
Särskilt om det skulle inträffa flera liknande makabra händelser på kort tid.
Jag tänker mig ungefär som i "The happening".
Extremt annorlunda människor kan även åstadkomma extrema förändringar.
Senast redigerad av Halfbacks 2011-02-09 kl. 13:38.
Citera
2011-02-09, 13:36
Medlem
Citat:
Jag gör bara den korrekta logiska analysen att det är kört för mig om man drar in min inkomst.
Mitt liv har alltid sugit så hårt så att det finns inget utrymme för ytterligare försämringar.
Klart att det löser problem, det skulle garanterat bli en helt annan ton i media om, alla ni som tycker att vi är latmaskar, får klart för er att vi är extremt annorlunda.
Det skulle i sin tur leda till en annan politisk inställning, i vart fall för oss.

Självömkan, självömkan, självömkan.

Varför är det så svårt och omöjligt för dig att skaffa något jobb inom parkförvaltningen eller dylikt asocialt och okvalificerat arbete? Lider du av torgskräck eller har du svårt att koncentrera dig liksom...
Citera
2011-02-09, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeyoteUgly
Självömkan, självömkan, självömkan.

Varför är det så svårt och omöjligt för dig att skaffa något jobb inom parkförvaltningen eller dylikt asocialt och okvalificerat arbete? Lider du av torgskräck eller har du svårt att koncentrera dig liksom...
Enkelt förklarat så kan jag säga att jag hatar dig och alla andra människor. Ni är vidriga.
Det finns dock några få, lätträknade personer som begriper vad man säger och som menar vad dom säger men dom är som sagt var lätträknade.
Att ens gå ut genom dörren är automatiskt förenat med konflikter med andra människor.
Jag brukar säga att om jag hade varit en hund så hade jag blivit avlivad för länge sen. Det går helt enkelt inte att ha mig bland folk.
Senast redigerad av Halfbacks 2011-02-09 kl. 13:46.
Citera
2011-02-09, 13:41
Medlem
Citat:
Mitt liv har alltid sugit så hårt så att det finns inget utrymme för ytterligare försämringar.
Extremt annorlunda människor kan även åstadkomma extrema förändringar.

Det är bara så enormt många grupper som har resonerat sådär genom tiderna, och det har bara lett till att alla andra har fått bära deras problem på ryggen tillsammans med sina egna. Det är inte helt moraliskt försvarbart. Det är ingen annans fel att människor har olika medfödda egenskaper.

Citat:
Enkelt förklarat så kan jag säga att jag hatar dig och alla andra människor. Ni är vidriga.

Är det därför du inte kan jobba? Det är nog rätt få av dina hatobjekt som är intresserade av att låta dig sitta och hata oss, på tid som vi tvingas betala.
Senast redigerad av Fishbone Mash 2011-02-09 kl. 13:46.
Citera
2011-02-09, 13:42
Medlem
Lommis avatar
Citat:

Det gör mig väldigt sugen att finansiera ditt uppehälle.

Jag klarar mig alldeles utmärkt utan att livstidsförsörja folk som hatar mig utan anledning.
Citera
2011-02-09, 13:46
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:

Det är just den här jävla inställningen som är så tröttsam. Inga argument för att man bör försöka hjälpa er. Istället förväntas man hjälpa er, och om man inte gör det så blir man hatad och kallad vidrig.

Hoppas du förlorar alla former av stöd. Sitter du och säger att du hatar människor försörjer dig så förtjänar du inget bättre.
Citera
2011-02-09, 13:48
Bannlyst
Till och med på ett så tolerant forum som Flashback får jag tillsägelser på löpande band för att jag är OT trots att jag uppfattar det på ett helt annat sätt.
Det tycker jag är ganska talande för hur väl, jag och liknande personer skulle fungera tillsammans med andra människor.
Citera
2011-02-09, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Det är just den här jävla inställningen som är så tröttsam. Inga argument för att man bör försöka hjälpa er. Istället förväntas man hjälpa er, och om man inte gör det så blir man hatad och kallad vidrig.

Hoppas du förlorar alla former av stöd. Sitter du och säger att du hatar människor försörjer dig så förtjänar du inget bättre.
Det handlar inte om jag förtjänar det eller inte.
Nu ska jag dricka en öl och spela lite Asassins Creed som jag har köpt för dina skattepengar.
Jag kanske kikar in senare.
Senast redigerad av Halfbacks 2011-02-09 kl. 13:54.
Citera
2011-02-09, 13:53
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Det handlar inte om jag förtjänar det eller inte.

Vad handlar det om, då? På vilket sätt är du mitt ansvar? Om jag och andra försörjer dig ska du vara tacksam, inte bemöta oss med förakt.
Citera
2011-02-09, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Vad handlar det om, då? På vilket sätt är du mitt ansvar? Om jag och andra försörjer dig ska du vara tacksam, inte bemöta oss med förakt.
Jag är inte ditt ansvar och jag vet inte vad du menar med tacksam.
Jag konstaterar dock att jag inte klarar mig utan din och samhällets hjälp.
Jag lägger inte några värderingar i det på det sättet du gör och det är där vi skiljer oss åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in