Citat:
Ursprungligen postat av ExeDon
Jag gick upp kl 0600 och sprang fram till 0715, isch. När jag slutade med det kände jag en klar skillnad, trots att eftermiddags träningen fortfarande var densamma, både under dagen och när jag blev trött på kvällen. Dock så tränade jag grymt mycket.
Och sen kan det vara jag som har en bögig förkärlek till att vara ute när solen går upp, men det var riktigt skönt att vara ute vid den tiden när man i vanliga fall sitter vid datorn och ugglar, trots att man fick offra aktiviteterna runt 2100.
Det var under sommaren som nyss var som jag har för mig mitt problem började. Det är lite svårt att komma ihåg såhär exakt när, men någon gång under sommaren har jag för mig, för det var också då jag sysselsatte mig med att åka inlines i timmar under de sömnlösa nätterna, väldigt avslappnande att glida runt lyssnandes på skön musik(något jag förövrigt rekommenderar till någon som inte provat, sjukt skön motionsträning är det, det känns inte ens som träning, man kan åka i timmar, är väldigt glad att jag ''upptäckte'' denna träningsform

Riktigt avslappnande!). Vad jag iallafall vet säkert är att jag hade problemet när jag började högskolestudierna nu i höst.