• 2
  • 3
2011-02-09, 10:45
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExeDon
Jag gick upp kl 0600 och sprang fram till 0715, isch. När jag slutade med det kände jag en klar skillnad, trots att eftermiddags träningen fortfarande var densamma, både under dagen och när jag blev trött på kvällen. Dock så tränade jag grymt mycket.

Och sen kan det vara jag som har en bögig förkärlek till att vara ute när solen går upp, men det var riktigt skönt att vara ute vid den tiden när man i vanliga fall sitter vid datorn och ugglar, trots att man fick offra aktiviteterna runt 2100.
Det var under sommaren som nyss var som jag har för mig mitt problem började. Det är lite svårt att komma ihåg såhär exakt när, men någon gång under sommaren har jag för mig, för det var också då jag sysselsatte mig med att åka inlines i timmar under de sömnlösa nätterna, väldigt avslappnande att glida runt lyssnandes på skön musik(något jag förövrigt rekommenderar till någon som inte provat, sjukt skön motionsträning är det, det känns inte ens som träning, man kan åka i timmar, är väldigt glad att jag ''upptäckte'' denna träningsform Riktigt avslappnande!). Vad jag iallafall vet säkert är att jag hade problemet när jag började högskolestudierna nu i höst.
Citera
2011-02-09, 16:02
Medlem
Deliberatelys avatar
Inne på min 34:e timme nu, känner inte en tillstymmelse till trötthet, inte ens nedsatt koncentration eller fokusförmåga eller något. Någonting är inte rätt iaf. Om inga bra lösningar eller någon med kunskap kan belysa mitt problem så provar jag med att kontakta nån läkare inom snar framtid.
Citera
2012-05-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Inne på min 34:e timme nu, känner inte en tillstymmelse till trötthet, inte ens nedsatt koncentration eller fokusförmåga eller något. Någonting är inte rätt iaf. Om inga bra lösningar eller någon med kunskap kan belysa mitt problem så provar jag med att kontakta nån läkare inom snar framtid.
Vet att det är en gammal tråd, men jag är lite nyfiken på hur det går för dig. Du skriver bra och har studerat alla aspekter av din sömnlöshet så långt det bara går. Nästan lite komiskt, om man får uttrycka det så. Så.. Hur går det för dig? Över ett år har passerat - har du kommit underfund med de bakomliggande orsakerna?
Citera
2013-10-27, 13:31
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Jag känner mig heller aldrig trött, förutom om jag röker ner mig eller dygnar. Det är ett jävla helvete ska folk veta. Som mina jävla sömnproblem har förstört mycket i mitt liv.

Ont såg nu att tråden va gammal.
Citera
2021-04-14, 11:24
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately

Sorry om jag bumpar en gammal tråd, men hur gick det TS? Jag har liknande problem.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in