2011-02-08, 23:42
Medlem
skramses avatar
Aldrig hört om det här innan jag fick idén så förväntningarna är inte allt för höga.

Någon som känner till om de finns kök att hyra för en kväll/dag i en lokal?

Som exempel är det enda jag kommer på något i stil med en matlagningskurs fast utan någon form av lärare. Bara dra till ett ställe som har bra redskap osv och laga mat med polarna så jag slipper ha skiten på hemmaplan.

Edit* Bor i sthlm
Citera
2011-02-09, 00:04
Medlem
KaptenFranssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skramse
Aldrig hört om det här innan jag fick idén så förväntningarna är inte allt för höga.

Någon som känner till om de finns kök att hyra för en kväll/dag i en lokal?

Som exempel är det enda jag kommer på något i stil med en matlagningskurs fast utan någon form av lärare. Bara dra till ett ställe som har bra redskap osv och laga mat med polarna så jag slipper ha skiten på hemmaplan.

Edit* Bor i sthlm

Det finns ju lokaler med stora kök. (Lokaler: Stor byggnad med sal som kan användas till dans o.s.v)
Citera
2011-02-09, 00:49
Medlem
midnighttrains avatar
hemkunskapen på olika grundskolor hyr ofta ut sina kök till föreningar och liknande, så kolla med dom.
Citera
2011-02-09, 22:01
Medlem
SportquattroS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
hemkunskapen på olika grundskolor hyr ofta ut sina kök till föreningar och liknande, så kolla med dom.
Precis, de hyr ofta ut till studenter, föräldragrupper och dyl. Skolan tackar ju inte nej till lite extra pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in