• 1
  • 2
2011-02-08, 22:58
Medlem
Det kommer bli ett jvla drag! En av vrldens mest knda DJ/producent kommer till Munchenbryggeriet?
Vilka ltar hoppas ni kommer spelas?!
Citera
2011-02-08, 23:11
Medlem
Utskickad av SPG live fr att gra reklam eller?

Ingrosso i all ra, men tycker eventet r lite vl hypat. Sjlv sttt vid DJ-bset med honom ett flertal gnger nr han gstspelat p skoj.

Men, blir skert skitkul!
Citera
2011-02-09, 01:04
Medlem
the_mechanixs avatar
Skulle nog vara skoj, men priset knns lite vl hgt.
Citera
2011-02-09, 01:15
Medlem
Liberaliss avatar
Jag har redan kpt biljetter s jag kommer vara dr, kommer vl dock inte bli i nrheten s bra som nr hela Swedish House Mafia r med. Fr se hur dem anvnder Mnchenbryggeriet.
Citera
2011-02-10, 16:06
Medlem
Sebastian Ingrosso den 19 mars (den vad jag vet enda "spelningen" p hemmaplan fr ngon av SHM-medlemmarna i r ..., i varje fall fre sommaren...) i Stockholm (!)
Med tanke p att han haussat Gteborg (gentemot Sthlm!) rtt rejlt de senaste gngerna vid DJ-gigen i Gtet, lr det bli spnnande vad han kommer att sga i huvudstan om en mnad!
Sebbe som allts har Stockholmsomrdet (Nacka/Solna) som uppvxtplats ...
Numera lr ju grabben "bo" i Schweiz ...

Ts frgar vad S.I. kommer spela p Mnchenbryggeriet den 19/3 - jag tror inte vi ska ha alltfr stora frvntningar p ngot radikalt nytt: Nyss i helgen vid spelningen i Miami var det mesta sig likt i ltvg i alla fall, med det fga innovativa outrot http://www.youtube.com/watch?v=wHscB...ature=related: Kidsos, Sweet disp., One more time, One ...

Man kan ju hoppas att han kr ngot liknande detta, i New York (Pacha), fr tre mnader sedan: http://www.youtube.com/watch?v=tfDBv2uyxIg, allts Bromance med tgtuta och skrikande sirn (ca. 3.30 in i klippet).

Fr vrigt verkar han vara rtt uppe i spelningen till helgen i New York nu, om 68 tim. ca. frn nu, med tanke p hur stasad han verkar med nedrkning etc. p sin Twitter: http://twitter.com/TheRealIngrosso: In 80 ours ... osv.

Jag tror han r maxTAGGAD till stockholmsspelningen och verraskar!
Vad tror ni?
Senast redigerad av Metonymen 2011-02-10 kl. 16:16.
Citera
2011-02-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Jag har redan kpt biljetter s jag kommer vara dr, kommer vl dock inte bli i nrheten s bra som nr hela Swedish House Mafia r med. Fr se hur dem anvnder Mnchenbryggeriet.

Sg inte det. Enligt DJ Mag s r Ingrosso(16), ensam, bttre rankad n Swedish House Mafia(23). Precis som Axwell(10) och Angello(13) r. Sger inte att Ingrosso r bttre ensam men att det skall vara spass mycket smre trots jag inte heller.

Mnchenbryggeriet blir naturligtvis svrare att gra en komplett show av jmnfrt med en utomhus arena p en festival.

Ses vi p Ambassadeur efter eller vart rullar festen vidare fr er vriga?
Citera
2011-02-17, 10:19
Medlem
Struisvogels avatar
killen r verhypad och gr inte ens ngn bra musik. ingrosso och vriga shm sljer sig sjlva och frgan jag stller mig r, hur fan orkar folk lyssna p denna svennehouse/poulrmusik
Citera
2011-02-20, 15:00
Medlem
givves avatar
Ser fram emot det! =)
Citera
2011-03-05, 13:32
Medlem
Nr br man dyka upp om man vill se honom spela? Antar att han knappast lr spela frn 9-3 utan fram mot smtimmarna?
Citera
2011-03-17, 21:18
Medlem
A-stras avatar
Vilken tid ska man dra dit? Hur ser det ut? Inslpp brjar klockan 9 men han lr vl inte spela tills klockan nrmar sig 00:00 eller ngot... Borde jag dra dit tidigare och ka eller senare?

Finns det en garderob? Dricka?
Hehe noll koll!
Citera
2011-03-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-stra
Vilken tid ska man dra dit? Hur ser det ut? Inslpp brjar klockan 9 men han lr vl inte spela tills klockan nrmar sig 00:00 eller ngot... Borde jag dra dit tidigare och ka eller senare?

Finns det en garderob? Dricka?
Hehe noll koll!

ocks intresserad av att veta
Citera
2011-03-19, 18:00
Medlem
Sg lite bilder och video som var postad frn igr, och han verkar kra de "klassiska" ltarna. Verkar inte vara ngot nytt material. Jag tror att han och SHM slpper nytt i Miami istllet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in